Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

15.04.2020 r. Olejne jabłka /lekcja druga/.

Temat: Olejne jabłka analiza utworu /lekcja druga/.

Na dzisiejszej lekcji

  • Stworzysz swoją martwą naturę.
  • Nazwiesz elementy stworzonej przez siebie martwej natury.
  • Opiszesz swoją martwą naturę za pomocą środków stylistycznych
  1. Przypomnij sobie  wiersz Marii Pawlikowskiej – Jasnorzewskiej Olejne jabłka -212 strona.
  2. Przeczytaj informacje słownikowe dotyczące martwej natury.

Martwa natura – gatunek malarski obejmujący kompozycje, zwykle malarskie lub rysunkowe, składające się ze stosunkowo niewielkich, nieruchomych, najczęściej nieożywionych przedmiotów, dobranych ze względów kompozycyjno-estetycznych lub symbolicznych.

  1. Skomponuj z dostępnych w Twoim otoczeniu elementów- mogą to być owoce, warzywa, nieożywione przedmioty- martwą naturę i opisz ją, używając wymyślonych przez siebie środków stylistycznych. Nadaj tytuł swojej pracy. Zrób zdjęcie swojej martwej natury i prześlij wraz z opisem do piątku malgorzataurbanska13@gmail.com
  2. Wyślij ze swojej poczty gmail w dokumentach do komentowania.
  3. Wykorzystaj do opisu ćwiczenie 3, które wykonałeś na lekcji poprzedniej.
  4. Przyjrzyj się przykładom martwych natur, niech będą dla Ciebie inspiracją.  

https://www.touchofart.eu/Krzysztof-Michalski/kmi44-Martwa-natura-z-gruszkami/

https://www.redsonia.pl/fotografowanie-martwej-natury/

Martwa natura- Willam Kalf. | zajęcia plastyczne dla dzieci ...

 

 

Data dodania: 2020-04-14 23:31:08
Ilość wyświetleń: 532

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej