Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

16.04.2020 Dawanie rad przy użyciu czasownika modalnego should/shouldn’t.

Cel : Dziś dowiesz się co oznacza i jak się stosuje czasownik modalny  „should”

 

1.Popatrz na ‘Rah’s grammar’  – podręcznik s.87  Zauważ, że we wszystkich osobach jest tak samo I/you/she/he /we they should/shouldn’t    +czasownik w formie podstawowej

Pytania- „Should”  na początku

Krótkie odpowiedzi : Yes, she should/ No, she shouldn’t

 

2.Zobacz przykłady  w tabelce :

Zdania twierdzące

Zdanie przeczące

Zdania pytające

You should take it with you.
(Powinieneś to zabrać ze sobą)
They should go now.
(powinni juz iść)

You shoudn’t be so angry.
Nie powinieneś być taki zły)
She shouldn’t write to him.
(Nie powinna do niego pisać)

Should I stay with you?
(Czy powinienem z tobą zostać)
What should we do?
Co powinniśmy zrobić?)

 

3.Obejrzyj film

 https://www.youtube.com/watch?v=Hn_fIrM9JYk

4.Wykonaj zadanie 5 s. 87 /podręcznik/ - odpowiedzi do zeszytu

5.Wykonaj zadania w Zeszycie ćwiczeń 2,3 s. 58

     Zadanie 4/58  – dla chętnych

 

Data dodania: 2020-04-15 21:10:21
Ilość wyświetleń: 307

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej