Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

6.04.2020Zdania pytające ogólne w czasie Future Simple.Zdania pytające szczegółowe z zaimkami pytającymi ‘what’, ‘where, ‘when’, ‘what time’ w czasie Future Simple.

Cel : nauczysz się jak budować pytania ogólne i szczegółowe w czasie Future Simple

 

  1. Przypomnij sobie przymiotniki określające jedzeniez poprzedniej lekcji- wykonaj ustnie ćwiczenie:

 

1.Lassi can be sweet or s_ _ t_.

  1. I love Indian food! It is really t _ _ t _.
  2. Curry can be hot or mi _ _.
  3. I don’t like bi_ _ _ r food.
  4. Food should always be f_ _ s_.
  5. Is lemon juice s_ _ r? – Yes, it is.
  6. This food is horrible and t_ _ t_ l_ _s.

   8.Is this milk f_ _ _h? It smells bad.

   9.Chocolate can be sweet or b_ t_ _r.

 

  1. Pytania ogólne w czasie Future Simple.

    Pytania ogólne tworzymy stawiające na początku ‘Will’ przed osobą

    Will you have lunch at school? / czy będziesz jadł lunch w szkole? /

     Krótkie odpowiedzi  ‘Yes ,I will’  lub ‘No, I won’t

 3.Pytania szczegółowe  w czasie Future Simple

  Tworząc pytania szczegółowe dodajemy przed ‘will”: What?, ‘Where?’ ‘When’? ‘What  

    time?’

  What will you have for luch at school? / Co będziesz jadł na lunch w szkole?/

  Where will you have lunch ?  / Gdzie będziesz jadł lunch/

  When will you have lunch?   / Kiedy bedziesz jadł lunch/

  What time will you have lunch ?/ O której godzinie będziesz jadł lunch?/

 

4.Zrób w zeszycie ćwiczeń s. 57 następujące ćwiczenia : 3,4,5,6

 

Data dodania: 2020-04-05 20:10:43
Ilość wyświetleń: 273

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej