Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

Dzień Dziecka w klasie 1c

Tego dnia letnia pogoda pozwoliła nam spędzić dużo czasu na świeżym powietrzu. Dzieci mogły wspaniale bawić się podczas puszczania baniek mydlanych.  Płyn, woda, kijek i pętelka to zestaw, który sprawił, że na ich buziach pojawiły się szerokie uśmiechy.  Dzieci uwielbiają ten rodzaj rozrywki  ze względu na prostotę i niezwykłe efekty.

 

Nie zabrakło również czasu na rozbudzenie kreatywności.  Dzieci z wielką chęcią malowały kredą na chodniku barwne dzieła. Niewątpliwie dały ponieść się fantazji.

 

Uczniowie przygotowali również słodkie i apetyczne desery lodowe. Sami decydowali, jakie smaki chcą ze sobą połączyć. Największą radością był ostatni etap – czas konsumpcji przygotowanych pyszności.

 

Po zjedzeniu pysznych lodów nastał czas na zabawy z atrakcyjnym rekwizytem, jakim jest chusta animacyjna.  Dzieci ćwiczyły współdziałanie, refleks, spostrzegawczość i zwinność. Wszyscy z wielkim zaangażowaniem przystępowali do zadań, bowiem chusta animacyjna przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i zaciekawienie oraz gwarantuje dużo ruchu, pełnego dobrej zabawy.  Ale było wesoło!

 

Uczniowie również śpiewali piosenki, improwizowali przy muzyce,  bawili się rytmem, a także nauczyli się grać proste melodie na bum – bum rurkach.

 

Z pewnością Dzień Dziecka był czasem niepowtarzalnej atmosfery, wachlarza barw oraz fantazji pomysłów, a jego  głównym atutem była integracja klasy.

Data dodania: 2019-05-31 12:40:58
Data edycji: 2019-06-07 12:19:29
Ilość wyświetleń: 711

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej