Opcje widoku
Reset
Godło

Kopernikowska przygoda klasy 4c

W dniach 6 i 7 maja uczniowie klasy 4c wraz z opiekunami uczestniczyli w wycieczce do Torunia.

Pierwszego dnia Pan przewodnik oprowadził nas po najciekawszych miejscach i pokazał nam zabytki tego miasta m.in Krzywą Wieżę, ruiny Zamku Krzyżackiego, Dom Mikołaja Kopernika i Piernikową Aleję Gwiazd. Następnie zostaliśmy podzieleni na trzy drużyny i rozpoczęliśmy zwiedzanie Starego Miastaw formie gry miejskiej. Wszyscy doskonale posługiwali się specjalną mapą i rozwiązywali nawet najtrudniejsze zagadki. Grupy zakończyły grę o właściwym czasie i zostały nagrodzone.Kolejnym etapem naszej wycieczki było Planetarium. W wygodnych fotelach w ciszy i spokoju oglądaliśmy niebo i słuchaliśmy ciekawych informacji o gwiazdach i planetach. Na zakończenie tak atrakcyjnego dnia wzięliśmy udział w warsztatach wypieku toruńskich pierników przy Muzeum Piernika Toruńskiego. Uzyskaliśmy Certyfikat czeladników piernikarskich.

W kolejnym dniu naszej przygody udaliśmy się do Młyna Wiedzy, gdzie przechodząc przez ścieżkę edukacyjną wykonywaliśmy ciekawe eksperymenty. Zwiedziliśmy także pozostałe wystawy Centrum Nowoczesności łącząc przyjemne z pożytecznym.Przez cały pobyt dopisała nam ładna pogoda i miła atmosfera.

Data dodania: 2019-05-07 19:57:17
Data edycji: 2019-05-20 20:31:28
Ilość wyświetleń: 1509

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli