01.04. 2020 r. Temat: Znaki interpunkcyjne.
Zanim przejdziesz do kolejnych tematów, przygotowałam dla Was
NIEZAPOWIEDZIANY SPRAWDZIAN z CAŁEGO ROKU!
Masz 20 minut na wykonanie 60 zadań
kliknij niżej!
01.04.2020 r.
Temat: Temat: Znaki interpunkcyjne.
Na dzisiejszych zajęciach:
- Odczytasz i poprawisz tekst, wstawiając w odpowiednie miejsca właściwe znaki interpunkcyjne.
- Zdanie oznajmujące zamienisz na zdanie rozkazujące.
- Wymyślisz trzy zdania pytające.
- Poznasz sposób mnożenia pełnych dziesiątek.
- Rozwiążesz jedno zadanie z treścią.
LEKCJA 1
Temat: Ćwiczenia interpunkcyjne – utrwalenie zasad.
kliknij!
PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY
- Przeczytaj informacje oraz przykładowe zdania na s. 76
- Nie wykonuj ćwiczeń.
kliknij!
ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE
- Wykonaj ćw. 1 ze s. 50
- Pamiętaj!
- Na początku zdania pisz wielką literę.
- Na końcu zdania oznajmującego napisz kropkę.
kliknij!
PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY
- Przeczytaj informacje oraz przykładowe zdania na s. 78
- Nie wykonuj ćwiczeń.
kliknij!
ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE
Czytam książkę.
Czytaj książkę!
- W podobny sposób wykonaj ćw. 2 ze s. 50
kliknij!
PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY
- Przeczytaj informacje oraz przykładowe zdania na s. 77
- Nie wykonuj ćwiczeń.
kliknij!
ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE
- Wymyśl trzy pytania w ćw. 3 na s. 50.
- Pamiętaj o znakach zapytania na końcach zdań.
kliknij!
Wykonaj przynajmniej 1 część!
LEKCJA 2
Temat: Mnożenie pełnych dziesiątek.
- Potrafisz już mnożyć liczby w zakresie 100.
- Dzisiaj poznasz łatwy sposób, aby mnożyć pełne dziesiątki w zakresie 1000.
To proste!
30 · 20 = ?
Jak to obliczyć?
- Widzisz cyfry większe niż 0?
- Możesz też zakryć zera palcami!
Widzisz 3 i 2 ?
- Pomnóż je ze sobą.
- Wszystkie zera, które zakryłeś, dopisz do wyniku.
30 · 20 = 600
I już!
Proste?
kliknij!
ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE
- Teraz w identyczny sposób wykonaj z. 1 ze s. 29
Dla ciekawskich :)
- Tak samo możesz pomnożyć większe liczby:
300 · 20 = 6000
600 · 2000 = 1200000
- Wybierz jedno z zadań z treścią ze s. 29 (z. 2 lub z. 3 albo z. 4) – które wolisz?
- Oblicz je.
Powodzenia!
Informacja dla dziennikarzy!
I dla chętnych
W każdą środę będę dodawała nowe tematy!
Musicie wejść w zakładkę "projekt"
A potem odnaleźć "koło dziennikarskie"
Czekają tam na Was ciekawe zadania!