Zmieniła się procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnych oraz duplikatów świadectw ukończenia szkoły podstawowej i gimnazjum.
Aby uzyskać duplikat ww. dokumentu należy złożyć pisemny wniosek do dyrektora szkoły (do pobrania na stronie internetowej i w sekreteriacie), dołączyć dowód opłaty skarbowej oraz w przypadku legitymacji szkolnej - 1 aktualną fotografięucznia.
Informacja o opłatach za wydanie
duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych:
duplikat świadectwa szkolnego – 26 zł
duplikat legitymacji szkolnej – 9 zł
Prosimy o wpłacanie należnej kwoty na konto:
Szkoła Podstawowa
Piastowska 11
72-123 Kliniska Wielkie
54 1020 4812 0000 0802 0160 3281
z dopiskiem: „opłata za duplikat legitymacji + imię i nazwisko ucznia” lub „opłata za duplikat świadectwa + imię i nazwisko ucznia”.
Na podstawie dowodu wpłaty wystawiony zostanie duplikat dokumentu.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.).
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych dokumentów szkolnych (Dz. U. 2014. 893)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2012. 1282)