Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

01.04.2020 r. Temat: „Kolor w linii” 3x3 lub 4x4 – utrwalenie poznanej zabawy.

Pamiętasz zabawę, którą bardzo lubisz?

Kolor w linii”

 

Spróbuj zagrać w nią ze swoimi rodzicami lub rodzeństwem.

Ale uwaga!

Dzisiaj TY jesteś nauczycielem :)))

 

Musisz przygotować elementy do gry.

Niestety oryginalne zostały w klasie, ale poradzisz sobie :)

 

Przygotuj kwadratowe, kolorowe karteczki.

Jeśli nie masz kolorowego papieru – nie szkodzi.

Możesz wyciąć kwadraty z białego papier i na środku każdego z nich narysować dużą kropkę w wybranym kolorze:)

Karteczki nie muszą być tak duże, jak te w naszej klasie.

Możesz stworzyć grę, w którą pograsz na stole :)

Na kartce możesz narysować matę z polami tak dużymi, jak Twoje karteczki, ale nie jest to konieczne. :)

 

Ale uważaj!

Karteczek w tym samym kolorze musi być tyle, ile chcesz ustawić ich poziomo lub pionowo. Jeden rząd ma o jedną karteczkę mniej.

 

Pamiętasz zasady?

np. „Kolor w linii” 3x3

 

1. Ustawiasz karteczki z wymieszanymi kolorami tak, aby były 3 w pionie i 3 w poziomie. W jednym rzędzie będą tylko dwie, bo musi być miejsce do przesuwania (nie wolno podnosić) karteczek.

 

2. Przesuwacie tak, aby utworzyć rzędy lub kolumny w tym samym kolorze.

 

3. Można zaproponować zabawę, kto ułoży, wykonując najmniej ruchów lub w najkrótszym czasie :)

 

Podobnie w wersji „Kolor w linii” 4x4 itd.

 

MIŁEJ ZABAWY !

 

 

 

Data dodania: 2020-03-31 20:41:49
Ilość wyświetleń: 331

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej