
03.06.2020 r.
Temat: Redagujemy opisy.

Na dzisiejszych zajęciach:
LEKCJA 1


Temat: Moja babcia, mój dziadek – redagowanie opisu postaci.
>>>>KTO MA TAKIEGO DZIADKA?<<<<

Przeczytaj, w jaki sposób dzieci opisały swoich dziadków.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 40 ćw. 1

Uwaga! - kropka na s. 40
We wszystkich opisach zaznacz:

- imię dziadka lub babci – kolorem czerwonym,
- opis budowy ciała – kolorem zielonym,
- opis włosów – kolorem brązowym,
- kolor oczu – kolorem niebieskim,
- ubranie, które lubi nosić – kolorem żółtym,
- zainteresowania – kolorem fioletowym,
- jak spędza czas z wnukiem lub wnuczką – kolorem pomarańczowym.
Powtórz jeszcze raz:
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 41 ćw. 2

Uwaga!
Wykonaj tylko pierwszą kropkę.
Nie rób drugiej kropki. 

DLA CHĘTNYCH!
s. 41 ćw. 3

Uwaga!
Możesz sobie pomóc, czytając punkty w kropce na s. 40.
>>>>KTO PODJADA WAM CHIPSY?<<<<![]()
LEKCJA 2
Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych – doskonalenie umiejętności mnożenia sposobem pisemnym.
.gif)

Uwaga!
Pamiętaj o tym, aby w mnożeniu sposobem pisemnym bardzo starannie zapisywać cyfry
w odpowiednich rzędach (jedności, dziesiątek i setek).
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
Zastanów się, jak obliczało każde dziecko.
s. 64 zad. 2
Kropkę do zad. 2 wykonaj w zeszycie do matematyki.
>>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 75 ćw. 1, 2

Uwaga!
Mnożenie wykonaj sposobem pisemnym.

Miłego dnia!

72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11