Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

03.04.2020 Temat: Fotografia- fotomontaż.

1.Data realizacji: 03.04.2020 r.

2.Imię i nazwisko nauczyciela: Barbara Pietrzak

3. Temat lekcji: Fotografia - fotomontaż.

4.Cele lekcji: Uczeń: wskazuje fotografię jako dziedzinę sztuk wizualnych, określa, jakie funkcje pełnią fotografia użytkowa oraz fotografia artystyczna, wskazuje miejsca, w których można oglądać różne rodzaje fotografii.

Fotografia pełni w naszym życiu ważną rolę. Stanowi zapis różnych sytuacji oraz osoby, które w naszym życiu są ważne. Jest to fotografia użytkowa, ale można wykonać zdjęcia artystyczne, uchwycenie ciekawego momentu np. w przyrodzie. Fotografię wykorzystuje się też do wykonywania fotomontażu artystycznego.

5.Przebieg lekcji: materiały do wykonania zadania: różne stare czasopisma, gazety, mogą być czarno-białe, kredki, kartka z bloku rysunkowego, klej, nożyczki. 

Fotomontaż to obraz fotograficzny powstały z zestawienia, kombinacji i połączenia kilku (lub kilkunastu) fotografii, możecie samodzielnie dorysować swoje elementy. Wycinacie z gazet różne ilustracje i z nich tworzycie obraz, który ma być ciekawą kompozycją np. ilustracja butelki, a w niej sylwetka nurka, który w tej butelce nurkuje.

6. Ewaluacja zadania: Zadanie wykonaj w ciągu tygodnia od 03.04.2020 r.- do 08.04.2020 r. zrób zdjęcie i wyślij na podanego maila.

Ocenie podlegać będzie Wasza  pomysłowość, kreatywność i artystyczne podejście do tematu. Życzę owocnej i przyjemnej pracy.

Data dodania: 2020-04-02 18:08:31
Ilość wyświetleń: 394

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej