Data: 05.05.2020
Nauczyciel: Marcin Jędryczko
Temat: Scratch - duszki i skrypty.
Cel lekcji: Poznanie zasad programowania w Scratch.
Materiał:
Podręcznik str. 87-92
Na poprzednich lekcjach tworzyliście proste programy do sterowania robotem. Teraz przejdziemy do bardziej rozbudowanego edytora do programowania jakim jest Scratch. Można w nim tworzyć interaktywne historyjki, animacje, gry i rozbudowane programy.
Programować w Scratchu można na kilka sposobów:
Na stronie Scratcha nie trzeba tworzyć swojego konta i się logować. Stworzone programy możemy zapisywać wtedy u siebie w komputerze.
Konto przyda się gdy chcemy zapisywać programy i chcemy mieć do nich zawsze dostęp przez Internet. Konto umożliwia też publikowanie i dzielenie się swoimi programami z innymi użytkownikami.
Zadanie:
ZADANIE NIE BĘDZIE OCENIANE
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11