Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

06.05.2020 r. Temat: Opisujemy swojego przyjaciela.

Dzisiaj:

  • Opiszesz swojego przyjaciela lub swoją przyjaciółkę.
  • Poćwiczysz dodawanie i odejmowanie w zakresie 100.
  • Wykonasz pracę plastyczną techniką stemplowania.

 

LEKCJA 1

Na tej lekcji opiszesz szczegółowo swoją przyjaciółkę bądź swojego przyjaciela.

W tym celu wykonaj zadanie w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych na str. 68 - 69. W ćwiczeniach odpowiedz jednym lub kilkoma słowami.

>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO - SPOŁECZNE<<<<

Znalezione obrazy dla zapytania tańczące dzieci rysunek | Rysunek ...

Proszę, abyś w zeszycie napisał/ napisała cztery zdania o swojej przyjaciółce bądź swoim przyjacielu. Możesz do tego wykorzystać odpowiedzi z powyższego zadania.

 

LEKCJA 2

Teraz wykonaj zadania matematyczne w ćwiczeniach na str. 38.

>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE<<<<

Obraz Rysunek liczydło na kwadrat papieru na wymiar • rozrywka ...

Dzisiaj około godz. 13:00 prześlę Ci rozwiązania do tego zadania. Sprawdź, czy wykonałeś je poprawnie.

 

LEKCJA 3

Może wykonasz teraz pracę plastyczną?

BIBLIOTEKA: KONKURS PLASTYCZNY

Proponuję Ci stemplowaną łąkę.

Aby wykonać tę pracę, przygotuj:

- dwie kartki (jedna może być w jasnym kolorze),

- farby plakatowe,

- talerzyk papierowy (bądź inną podstawkę do farb),

- patyczki higieniczne.

 

`

Do dzieła!

 

Data dodania: 2020-05-04 12:36:22
Data edycji: 2020-05-06 07:50:34
Ilość wyświetleń: 632

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej