Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

08.04.2020 Temat: Pawie oczka

Data: 08.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: Pawie oczka.

Cel lekcji: Tworzenie programu w Scratch. Rysowanie w Scratch.

 

Materiał:

Podręcznik str. 106-108.

W Scratchu postacie czyli duszki można zaprogramoać tak, aby rysowały coś na ekranie. W tym celu służą klocki w grupie Pisak. Aby duszek chodząc rysował trzeba najpierw użyć klocka Przyłóż pisak. Żeby zakończył rysować trzeba użyć klocka Podnieś pisak.

Zobacz też http://scratch-krok-po-kroku.blogspot.com/2016/10/rysowanie-na-ekranie.html

 

Zadanie:

Zadanie można zrobić bezpośrednio na stronie https://scratch.mit.edu/ klikając opcję STWÓRZ na górze strony. Można także pobrać program Scrach i zainstalować w komputerze https://scratch.mit.edu/download. W obu przypadkach można zapisać plik z zadaniem na komputerze.

 

  • Korzystając z wiedzy z poprzedniej lekcji spróbuj wykonać zadania 1 i 2 ze str. 108.
  • Zastanów się, które koła należy narysować jako pierwsze, a które później.
  • Pamiętaj, że przed przejściem duszka z jednego miejsca do drugiego trzeba podnieść pisak.

 

Zadanie NIE będzie oceniane.

Data dodania: 2020-04-07 20:14:12
Data edycji: 2020-04-07 20:17:48
Ilość wyświetleń: 373

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej