Na dzisiejszych zajęciach:
Wyciszysz się i zrelaksujesz.
Wzmocnisz koncentrację.
Popracujesz nad prawidłową postawą ciała.
Przeanalizujesz treść wiersza „Maria Wanna”.
Odpowiesz na pytania dotyczące treści wiersza.
Użyjesz swojej wyobraźni i ułożycie dialog z osobą o imieniu Fantazja.
Będziesz wykonywać ćwiczenia utrwalające pisownię wyrazów z ó.
Rozwiążesz zadania tekstowe i wyjaśnisz, w jaki sposób należy je rozwiązać.
Zastosujesz w swoich obliczeniach zasadę kolejności wykonywania działań.
Powtórzysz i utrwalisz treści przyrodnicze dotyczące wód płynących i stojących.
LEKCJA 1
Temat: Jogowa opowieść-" Bajka o królu cz.2". Relaksacja.
POZYCJA ŻÓŁWIA :)
Dziś kolejne spotkanie z Happy Jogą.
Jesteście ciekawi, co wydarzyło się dalej w "Bajce o królu"?
Zapraszam Was na drugą część.
Mam nadzieję, że dzisiejsza opowieść spodoba Wam się
i przeżyjecie niesamowite, ekscytujące przygody.
Połóżcie się na plecach, skrzyżujcie nogi w kostkach, ręce na klatce piersiowej, oddychajcie spokojnie i słuchajcie...
LEKCJA 2
Temat: Rozwijanie świadomości poetyckiej dzieci poprzez poezję wyobrażeniową.
Na poprzedniej lekcji języka polskiego poznałaś/poznałeś sylwetkę Joanny Kulmowej oraz przeczytałaś/przeczytałeś jej wiersze.
Przeczytaj ponownie wiersz „Maria Wanna”.
>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY<<<<
s. 65
Po przeczytaniu wiersza, odpowiedz na pytania.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 48 ćw. pierwsza kropka
Uwaga!
Możesz korzystać z wiersza.
Wyobraź sobie, że przyszła do Ciebie osoba, która nazywa się Fantazja. O czym mogłabyś/mógłbyś z nią porozmawiać?
O poezji? O wierszach J. Kulmowej? A może o sobie, o swoich marzeniach… o szkole… o wakacjach…?
Decyzja należy do Ciebie. Zamknijcie oczy. Użyj swojej wyobraźni. A teraz otwórz oczy i zapisz przebieg waszej rozmowy.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 48 ćw. druga kropka
Uwaga!
Pamiętasz, jak zaznaczyć dialog?
Przypomnij sobie pisownię wyrazów z ó wymiennym.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 49 ćw. 1
Czy pamiętasz wyrazy, w których piszesz końcówki -ów, -ówka?
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 49 ćw. 2
Czy pamiętasz wyrazy z ó niewymiennym?
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 49 ćw. 3 i pierwsza kropka
Uwaga!
Nie rób drugiej kropki.
DLA CHĘTNYCH
LEKCJA 3
Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych.
Potrafisz już wykonywać działania w zakresie 1000.
Znasz też liczby parzyste i nieparzyste.
Wiesz, po czym je rozpoznać.
Rozwiąż zadania tekstowe.
Obliczenia zapisz w zeszycie do matematyki.
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s. 71 zad. 1 i 2 (na górze strony).
Uwaga!
Nie rób kropki pod zad. 2.
Czy pamiętasz kolejność wykonywania działań?
Przypomnij sobie zasady.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 81 ćw. 1
DLA CHĘTNYCH
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 81 ćw. 2
LEKCJA 4
Temat: Czy już potrafisz – treści przyrodnicze.
Kończysz już klasę trzecią.
Sprawdź, ile zapamiętałaś/zapamiętałeś z przyrody.
Wykonaj wskazane strony w ćwiczeniach.
Postaraj się pracować samodzielnie.
Jeśli czegoś nie pamiętasz, zajrzyj do ćwiczeń
lub podręcznika.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 88 - 89
Miłego dnia!
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11