11. 05. 2020 r. Swobodny tekst.
11.05.20202 r.
Temat: Swobodny tekst.
Na dzisiejszych zajęciach:
- Wysłuchasz opowiadania o róży.
- Na podstawie opowiadania narysujesz różę.
- Napiszesz odpowiedzi na pytania w jej imieniu.
- Nauczysz się rozpoznawać ssaki, owady i ptaki żyjące w lesie.
- Opiszesz wygląd zwierząt żyjących w lesie.
- Dowiesz się, jakie funkcje pełnią mrówki w mrowisku.
- Rozwiążesz zadania tekstowe.
- Porównasz liczby wielocyfrowe.
- Nauczysz się zapisywać liczby dwu-, trzy- i czterocyfrowe zgodnie z podanymi warunkami.
LEKCJA 1
Temat: Zabawy z wyobraźnią – jakim jestem kwiatem?
- Czy wiesz, jaki to kwiat?
- Przygotuj kartkę papieru i kredki.
- Słuchaj i jednocześnie rysuj.
- Narysuj na kartce to, co sobie teraz wyobrażasz.
- Nagranie znajduje się na samym dole.
Wejdź w ZACZAROWANY ŚWIAT…
- Stań się tą różą lub krzewem róży, który narysowałaś/narysowałeś i odpowiedz pełnymi zdaniami na postawione pytania.
PAMIĘTAJ!
TY jesteś różą.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 12 ćw. 1
>>>>UWAŻAJCIE NA DRUGIE ŚNIADANIE!<<<<
LEKCJA 2
Temat:Podsumowanie tematu życia w ekosystemie – las.
- Obejrzyj ilustracje w podręczniku, słuchając jednocześnie wywiadu z leśniczką o małych i dużych zwierzętach, żyjących w lesie.
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s. 50-51
- Wybierz nr 23 - „Wywiad z leśniczką”.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
- Wykonaj teraz ćw. 1 ze s. 56
UWAGA!
- Nie przerysowuj tabeli do zeszytu.
- Wypełnij tylko tę, która jest w ćwiczeniu.
- Na pewno wielokrotnie widziałaś/widziałeś mrówki.
- A co o nich wiesz?
- Posłuchaj…
CIEKAWOSTKI O MRÓWKACH
- Obejrzyj ilustrację, znajdującą się w ćwiczeniach.
- Zwróć uwagę na to, jak zorganizowana jest praca w mrowisku.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
- Wykonaj teraz ćw. 2 ze s. 56
DLA PRZYRODNIKÓW :)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mrówkach, w wolnej chwili obejrzyj...
Uważajcie, by nie usąść na mrówisko, bo...
LEKCJA 3
Temat: Wykorzystywanie umiejętności matematycznych w życiu codziennym.
>>>>KTO DZIŚ DOSTAŁ UWAGĘ?<<<<
- Potrafisz już odczytać i zapisać liczby czterocyfrowe.
- Dzisiaj wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce.
- Zaczynamy?
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s. 52, z. 1
Uwaga!
Nie zapisuj odpowiedzi na pytania, tylko je powiedz.
Uwaga!
zad. 2
Wykonaj wszystkie kropki.
- Cyfry stojące w rzędzie setek podkreśl kolorem czerwonym.
- Cyfry stojące w rzędzie tysięcy podkreśl kolorem niebieskim.
Uwaga!
zad. 3
- Obliczenia zapisz w zeszycie do matematyki.
- Zrób kropkę na niebieskim tle.
Zajęcia dodatkowe:
Temat: Quiz na Eduelo.
- W ramach tych zajęć, wykonajcie QUIZ na EDUELO.
- Potraktujcie go jako trening :)
- Będą tam łamigłowki wykorzystujące znajomość tabliczki mnożenia w zakresie 100.
- Nie stresujcie się! '
- Zalogujcie się i przeczytajcie wiadomość ode mnie!
Życzę powodzenia!
>>>>ALEKS I CHĘTNI ZAJRZYJCIE :)<<<<
Miłego dnia!
>>>>A TERAZ POMÓŻ RODZICOM<<<<