Temat: It’s hot. Opisywanie ubrań odpowiednich na różną pogodę.
Cel:
powtórzysz:
poznasz nowe słowa : cold, hot
1. Na początek zaśpiewaj the 'Hello Song’
2. Powtórz nazwy ubrań z grą.
3. Otwórz zeszyt ćwiczeń- zadanie 11, s. 57 / popatrz na postaci z lewej strony
i znajdź z prawej takie same/są po dwie takie same w jednym rzędzie/ weź je w kółko.
4. A teraz zadanie 12, s. 57/zeszyt ćwiczeń/ – pokoloruj pirata zgodnie z opisem.
5. Podręcznik 13/ s. 58 . Posłuchaj nagrania CD 3.15 /załącznik// dzieci mówią, jaka jest pogoda i w co są ubrane/ wskaż odpowiedni obrazek.
Nowe słowa:
Cold- zimno/kołld/
Hot – gorąco
6. A teraz popatrz na dzieci- zadanie 14, s. 58 /podręcznik/ i powiedz, które ubrania pasują do danej pogody.
7. Wykonaj zadanie 13 i 14 s. 58 w Zeszycie ćwiczeń.
Zadanie 13 – pokoloruj termometry na czerwono jeśli dzieci są lekko ubrane, na niebiesko
jeśli są ciepło ubrane
Zadanie 14 zaznacz V jeśli dzieci są odpowiednio ubrane do pogody lub X jeśli nie są.
Wyślij zadania z zeszytu ćwiczeń do sprawdzenia strona 57 i 58
do piątku 15.05
danuta.andrzejewska@kliniska.edu.pl
8. Zaśpiewaj the 'Goodbye song'
Thank you:) Have a nice day :)
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11