14. 05. 2020 r.
Temat: Pomysłowy artysta.
Na dzisiejszych zajęciach:
Utrwalisz umiejętność wysyłania e-maili wraz z załącznikiem.
Zagrasz w gry i wykonasz różne zadania.
Dowiesz się, co to jest programowanie oraz wizualny język programowania w środowisku Scratch.
Poznasz wygląd okna edytora Scratch.
LEKCJA 1
Temat: Trening ogólnorozwojowy przy muzyce.
>>>>NIE ZASTANAWIAJ SIĘ :)<<<<
Zakończyłeś/zakończyłaś trening ze Spidermanem!
LEKCJA 2
Temat: Zabawa w pocztę elektroniczną. Język programowania Scratch.
Wykonaj lekcje
nr 25 Temat: Zabawa w pocztę elektroniczną.
nr 26 Temat: Język programowania Scratch.
Nie spiesz się!
Jeśli nie masz zainstalowanego na swoim komputerze programu Scratch,
możesz otworzyć okno Scratch za pomocą przeglądarki internetowej
Pamiętasz ustalenia ze szkoły?
Jeśli chcesz wykonywać inne zadania z płyty, zawsze rób te,
które już były.
„Nowe” czekają na następne zajęcia!
LEKCJA 3
Temat: Historyjka obrazkowa – przygoda Marcina Bzyka.
Stań się Marcinem!
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s.16
LEKCJA 4
Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych – układanie pytań o ile…, ile razy…
- O ile więcej…?
- O ile mniej…?
lub
- Ile razy więcej…?
- Ile razy mniej…?
Czy pamiętasz zależność?
Aby udzielić odpowiedzi na pytania:
- O ile więcej…?
- O ile mniej…?
Aby udzielić odpowiedzi na pytania:
- Ile razy więcej…?
- Ile razy mniej…?
PAMIĘTAJ!
Błędem jest pytanie: „O ile razy…?”
Nie możesz więc odpowiedzieć: O...razy więcej lub mniej...
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s.53
Uwaga!
Zadanie 2 (nie rób kropki) oraz zadanie 3 przyślij na maila.
Sprawdzę i ocenię. Praca obowiązkowa!
(termin do piątku 15.05)
W zad. 2 w zeszycie do matematyki zapisz do każdego zadania:
- całe pytanie,
- rozwiązanie,
- odpowiedź.
W zad. 3 przepisz działania do zeszytu. Podkreśl cyfrę, która została wstawiona.
LEKCJA 5
Temat:Audiodeskrypcja jako sztuka wyrazu.
Audiodeskrypcja – z łac. audio (dotyczący słuchu, dźwięku) oraz łac. descriptio (związany z rysowaniem, opisywaniem) jest to, przekazywany drogą słuchową, werbalny (słowny) opis treści wizualnych osobom niewidomym i słabowidzącym.
Audiodeskrypcja stwarza osobom niewidomym możliwość odbioru sztuki wizualnej, np. malarstwa, gry aktorskiej, dlatego też jest stosowana m.in. w muzeach, produkcjach audiowizualnych, teatrze oraz podczas widowisk sportowych.
Audiodeskrypcja jest w postaci plików dźwiękowych. Są one dołączane do przewodników audio. Dzięki nim osoby niewidome mogą zobaczyć dzieła z zakresu, np. malarstwa, fotografii, rzeźby oraz instalacje.
NIE ZAGLĄDAJ DALEJ, BO POPSUJESZ ZABAWĘ!
DLA CIEKAWSKICH!
O czym śnią niewidomi?
Miłego dnia!
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11