Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

15.04.2020 Kolorowa płaszczyzna. (na ocenę)

Data: 15.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: Kolorowa płaszczyzna.

Cel lekcji: Zbudowanie programu w Scratch symulującego grę w ciepło-zimno.

 

Materiał:

Podręcznik str. 130-131.

Zapoznaj się z tekstem z podręcznika w jaki sposób będzie wyglądać gra w ciepło-zimno.

 

Zadanie:

  • Zbuduj w Scratchu program do gry w ciepło-zimno zgodnie z tym co pokazano w podręczniku (str. 130-131).
  • W programie są dwa duszki. Jeden będzie ukrytą w losowym miejscu niespodzianką. Drugi będzie malował ekran kolorem w zależności od odległości od niespodzianki. Czym bliżej niespodzianki, tym kolor będzie cieplejszy (czerwony).

 

Program możesz to zrobić bezpośrednio na stronie https://scratch.mit.edu/ klikając opcję STWÓRZ na górze strony. Można także pobrać program Scrach i zainstalować w komputerze https://scratch.mit.edu/download. W obu przypadkach można zapisać plik z zadaniem na komputerze.

 

ZADANIE BĘDZIE OCENIANE

Gotowy plik z programem przyslij na moją pocztę elektroniczną marcin.jedryczko@kliniska.edu.pl do dnia 21.04.2020.

Data dodania: 2020-04-15 10:45:00
Data edycji: 2020-05-13 20:17:03
Ilość wyświetleń: 465

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej