15.05.2020 Story time. Słuchanie i odgrywanie historyjki .
Temat: Story time. Słuchanie i odgrywanie historyjki .
Cel
powtórzysz słownictwo związane ze środkami transportu i elementami krajobrazu, poznasz historyjkę i nowe zwroty
w niej występujące, spróbujesz ją odtworzyć
1.Zaśpiewaj “The hello song”
2.Powtórz z grą słówka na temat środków transportu.
3. Otwórz podręcznik na stronie 56, popatrz na historyjkę obrazkową.Zastanów się, co się wydarzyło podczas podróży pociągiem ? Co widzieli Minnie, Mickey and Goofy ?
Nowe wyrażenia
Stop the train!- zatrzymać pociąg!
Look out! -Uważaj!
Jump on ! -Wskakujcie
Well done, Goofy! Dobra robota,Goofy
3.Posłuchaj historyjki patrząc na kolejne ilustracje – CD 3/12 /załącznik/
4. Może spróbujesz zagrać historyjkę z kimś z domowników.
5.Wykonaj ćwiczenie 9 i 10, s. 54 Zeszyt ćwiczeń. Pokoloruj wg kodu, a potem napisz, patrząc na swój