Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

16.04.2020 Kolorowa płaszczyzna. (na ocenę)

Data: 16.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: Kolorowa płaszczyzna.

Cel lekcji: Zbudowanie programu w Scratch symulującego grę w ciepło-zimno.

 

Materiał:

Podręcznik str. 130-131.

Zapoznaj się z tekstem z podręcznika w jaki sposób będzie wyglądać gra w ciepło-zimno.

 

Zadanie:

  • Zbuduj w Scratchu program do gry w ciepło-zimno zgodnie z tym co pokazano w podręczniku (str. 130-131).
  • W programie są dwa duszki. Jeden będzie ukrytą w losowym miejscu niespodzianką. Drugi będzie malował ekran kolorem w zależności od odległości od niespodzianki. Czym bliżej niespodzianki, tym kolor będzie cieplejszy (czerwony).

 

Program możesz to zrobić bezpośrednio na stronie https://scratch.mit.edu/ klikając opcję STWÓRZ na górze strony. Można także pobrać program Scrach i zainstalować w komputerze https://scratch.mit.edu/download. W obu przypadkach można zapisać plik z zadaniem na komputerze.

 

ZADANIE BĘDZIE OCENIANE

Gotowy plik z programem przyslij na moją pocztę elektroniczną marcin.jedryczko@kliniska.edu.pl do dnia 22.04.2020.

Data dodania: 2020-04-16 11:40:00
Data edycji: 2020-05-13 20:15:36
Ilość wyświetleń: 1054

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej