Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

16.04.2020 Transformacje

TRANSFORMACJE  1. Przeczytaj poni​ż​sze zdania. Uzupe​ł​nij je zachowując znaczenie zdania wyj​ś​ciowego. 

1. If we want to save the environment, we need to use less energy.  We won’t save the environment ​………………………………………………………​ less energy. 

2. Are you interested in classical music?  ………………………………………………………​ on classical music? 

3. Someone planted some red roses in my garden.  Some red roses ​………………………………………………​ in my garden. 

  TRANSFORMACJE ZE SŁOWEM KLUCZEM  1. Użyj słowa klucza podanego w nawiasie aby wyrazić to samo co  w zdaniu głównym. 

1. I’m sorry I broke the window.  I ​……………………………………….…………… ​breaking the window. 

2. Do you feel like watching a movie? (WOULD)  ……………………………………………………… ​to watch a movie?

  3. They very rarely study. (HARDLY)  They ​……………………………………………………… ​.   

TŁUMACZENIE FRAGMENTÓW ZDAŃ  1. Przetłumacz wyrażenia w nawiasie na j. angielski tak aby otrzymać logiczne i  gramatycznie poprawne zdania.   

1. (Czy ona gra) ​………………………… ​the guitar after school? 

2. How many countries (odwiedziliście) ​…………………………………… ​so far? 

3. This film (nie był wystarczająco interesujący) ​……………………………………………………… ​so  we fell asleep. 

  UZUPEŁNIANIE FRAGMENTÓW ZDAŃ  1. Użyj słów w nawiasach w odpowiedniej formie aby utworzyć logiczne i w pełni  poprawne zdania bądź pytania.

  1. I (not / buy) ​…………………………………………… ​the red dress yesterday and now I regret it. 

2. Where (you / be) ​…………………………………………… ​all this time? I’ve been looking  everywhere for you!

  3. If you met your ex-boyfriend, (what / you) ​…………………………………………… ​say to him?

Data dodania: 2020-04-16 10:51:15
Data edycji: 2020-04-16 10:52:43
Ilość wyświetleń: 389

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej