Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

17.04.2020 r. Temat: „Kopciuszek”

Dzisiaj:

  • Przypomnisz sobie baśń „Kopciuszek”.
  • Nadasz tytuły ilustracjom przedstawiającym fragmenty baśni.
  • Wyodrębnisz zdarzenia fantastyczne i realistyczne w baśni.
  • Poćwiczysz dzielenie.

LEKCJA 1

Wysłuchaj słuchowiska baśni „Kopciuszek”.

 

Następnie przeczytaj na głos dymki w podręczniku polonistyczno – społecznym na str.  26 – 27.

>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO - SPOŁECZNY<<<<

 

Zdjęcia i animowane gify z Kopciuszek ~ Gifmania

 

LEKCJA 2

Wykonaj zadania w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych na str. 49 – 49. Nadaj ilustracjom tytuły i dopasuj do nich fragmenty baśni.

 

>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO - SPOŁECZNE<<<<

 

Proszę, abyś to zadanie przesłał/ przesłała mi na maila do 20.04.2020 r.

Princess Aurora | Princess cartoon, Princess aurora, Princess pictures

 

LEKCJA 3

Wyodrębnij zdarzenia fantastyczne i realistyczne z baśni.  Wykonaj w tym celu zad. 2 na str. 50 w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych.

 

>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO - SPOŁECZNE<<<<

 

Proszę, abyś to zadanie przesłał/ przesłała mi na maila do 20.04.2020 r.

 

Cinderella Sticker for iOS & Android | GIPHY

LEKCJA 4

Poćwicz sprawdzanie dzielenia przy pomocy dzielenia. Rozwiąż quiz na Eduelo.

>>>>QUIZ<<<

 

 

To wszystko na dzisiaj. Miłego weekendu!

gify slonce

 

 

Data dodania: 2020-04-14 11:57:44
Data edycji: 2020-04-16 07:28:50
Ilość wyświetleń: 680

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej