18. 05. 2020 r. Twórcy sztuki.
18.05.20202 r.
Temat: Twórcy sztuki.
Na dzisiejszych zajęciach:
- Przeczytasz teksty dotyczące sławnych artystów.
- Wykonasz mapę pamięci do wyrazu sztuka.
- Dowiesz się wielu ciekawych informacji o zwierzętach żyjących w gospodarstwach wiejskich.
- Opiszesz te zwierzęta ze zwróceniem uwagi na ich cechy charakterystyczne i sposób odżywiania się.
- Dowiesz się, jaki wpływ mają zwierzęta wiejskie na życie człowieka.
- Nauczysz się dodawać liczby trzycyfrowe różnymi sposobami.
LEKCJA 1
Temat: Czym jest dla mnie sztuka?
- Przez ostatnie dwa tygodnie poznawałaś/poznawałeś różnych artystów i twórców oraz różne dziedziny sztuki i dzieła. Przypomnij sobie, o czym się w tym czasie dowiedziałaś/dowiedziałeś.
- Wpisz na mapę myśli skojarzenia, które nasunęły Ci się, gdy myślałaś/myślałeś o sztuce, z którą się ostatnio spotkałaś/spotkałeś.
- Mogą to być nazwiska, dziedziny sztuki, tytuły dzieł lub inne skojarzenia.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 20 ćw. 1
Nie rób ćw. 2
- Jeśli nie udało Ci się wypełnić wszystkich pól na mapie myśli, nic nie szkodzi.
- Przeczytaj teraz informacje z podręcznika.
- Po przeczytaniu, możesz dopisać informacje na swojej mapie.
>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY<<<<
s. 50-53
- Obejrzyj ilustracje.
- Może i Ty stworzysz jakieś niezwykłe dzieło?
LEKCJA 2
Temat: Podsumowanie wiadomości o ekosystemie – gospodarstwo wiejskie.
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-SPOŁECZNY<<<<
s. 54-55
- Obejrzyj ilustracje.
- Nie odpowiadaj na pytania pod tekstem.
Oglądając film, wypełniaj jednocześnie ćwiczenia.
Film możesz zatrzymać, uzupełniając tabelkę.
ZWIERZĘTA W GOSPODARSTWIE ROLNYM
>>>>KTO CHCIAŁBY MIEĆ W DOMU?<<<<
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 60-61
Uwaga!
Informacje o każdym zwierzęciu wpisz do 4 kolumn w tabelach.
Zrób kropkę na s. 60
LEKCJA 3
Temat: Dodawanie liczb trzycyfrowych w zakresie 1000.
- Potrafisz już dodawać liczby w zakresie 1000.
- Zobacz i postaraj się zrozumieć sposób, w jaki Dorota i Adam dodawali swoje przykłady.
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s. 56
W zeszycie zrób tylko kropkę w zadaniu 1.
PAMIĘTASZ, ŻE ZNASZ JESZCZE JEDNĄ METODĘ?
JEST TO DODAWANIE SPOSOBEM PISEMNYM.
- Wybierz sposób, który najbardziej lubisz.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 62
TYLKO ćw. 1 – oblicz dowolnym sposobem.
Zajęcia dodatkowe:
Temat: Bajanie Kulfona i Moniki.
- Poznajcie niezwykłą parę Monikę i Kulfona.
- Zaproście Rodziców do posłuchania piosenki, na pewna ją pamiętają!
- Monika i Kulfon byli kiedyś gwiazdami telewizyjnymi, a teraz usłyszeć ich można w radiu.
- Bardzo lubią opowiadać bajki, ale jeszcze bardziej lubią się ze sobą sprzeczać.
- Upewnij się, że masz wolną chwilę, połóż się lub usiądź wygodnie i posłuchaj:
Miłego dnia!
>>>>ALEKS I CHĘTNI ZAJRZYJCIE<<<<