Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

18.05.2020 Revision. Powtórzenie materiału z  rozdziału 7.

 Temat: Revision. Powtórzenie materiału z  rozdziału 7.

 

 

Cel: powtórzysz słownictwo i struktury z rozdziału 7: nazwy ubrań, kolory, zwroty I’m wearing my pink (dress). It’s brown.

 

 

 

1. Na początek zaśpiewaj the 'Hello Song’

 

 

 

2.Powtórz nazwy ubrań z grą

 

3. Otwórz podręcznik na s. 59. Na ilustracji jest  Roszpunka ( Rapunzel)  i Flynn. Przyjrzyj się ich ubraniom.

 

4. A teraz odtwórz nagranie CD 3/16.   /ZAŁĄCZNIK/ Są tam opisy ubrań najpierw Roszpunki. She’s wearing/ czyt.szizłering/ a white coat– Ona ma na sobie  biały płaszcz.He’s wearing…/hizłering/  brown trousers. On ma na sobie 

 brązowe spodnie.

Zatrzymuj nagranie i powiedz, czy ubranie, o którym mówią jest  zgodne z tym na obrazku Yes /tak/ lub No /nie/

 

5.Otwórz Zeszyt Ćwiczeń  s. 59. Znajdź w labiryncie właściwą drogę i zakreśl napotkane ubrania . Następnie napisz nazwy ubrań po  śladzie.

 

6. Wykonaj zadanie 16/59  /z tyłu książki są naklejki do Unit 7 

Jeżeli umiesz nazwać wszystkie  rysunki po angielsku, to naklejasz naklejkę.

 

7. Przygotuj się do sprawdzianu z unit 7, powtórz słówka -nazwy  ubrań, kolory, pytanie ‘What colour is it?’,         I’m wearing ...

 

          Sprawdzian w poniedziałek 25 maja 2020

 

 

8. Zaśpiewaj the 'Goodbye song'

 

 

                     Thank you:) Have a nice day :) 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2020-05-17 19:52:04
Data edycji: 2020-05-24 16:57:46
Ilość wyświetleń: 469

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej