Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

19.05.20 Lekcja 128 "Ona jest naprawdę miłym stworzeniem". O niezwykłym charakterku Ani Shirley, cz.1.

Cele lekcji (dwóch części):

  • przedstawisz Anię;
  • opiszesz jej wygląd;
  • wymienisz cechy Ani;
  • ocenisz postać.

Materiały dydaktyczne:

  • tekst lektury;
  • prezentacja Genial.ly;
  • komputer lub telefon z dostępem do Internetu.

Przebieg lekcji:

  1. Wejdź w prezentację Genial.ly. Wykonaj zadania ze slajdu nr 4 I 5. 

Graficzną notatkę o Ani zostaw na jutro. Nie musisz mi jej przesyłać, chyba że chcesz sprawdzić, czy poprawnie ją uzupełniłeś/aś.   

  • Pamiętaj, że jeśli klikniesz w "..." znajdujące się w prawym dolnym rogu prezentacji, rozwinie się menu,  w którym za pomocą ikonki z dwiema strzałkami, włączysz tryb pełnoekranowy - jest on wygodniejszy w użyciu.
  • Aby nie pominąć żadnej informacji, kliknij w ikonkę z palcem umieszczoną w prawym górnym rogu - zaczną wtedy migać wszystkie interaktywne odnośniki, czyli elementy, które trzeba odkryć.

 

 

 

UWAGA! Za ok. dwa tygodnie zaczniemy omawiać kolejną lekturę, którą będą Przygody Tomka Sawyera Marka Twaina.

Lekturę możesz pobrać tu: wolnelektury.pl.

Na stronie wolnelektury.pl jest ona też dostępna w innych formatach (np. na czytnik lub do posłuchania).

 

Owocnej pracy!

Aleksandra Biesiadka

Lekcja opracowana na podstawie prezentacji Anny M. Nowak

Data dodania: 2020-05-18 12:55:38
Data edycji: 2020-05-18 22:29:29
Ilość wyświetleń: 666

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej