Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

19.05.20202 r. Temat: Twórczość dziecięca.


Na dzisiejszych zajęciach:

 

malarz-ruchomy-obrazek-0030

  • Przypomnisz sobie wiadomości na temat tworzenia sztuki i różnych technik malarskich.

  • Napiszesz zdania do ilustracji przedstawiającej dzieło sztuki.

  • Do podanych rzeczowników i czasowników dopiszesz przymiotniki i przysłówki.

  • Nauczysz się odejmować liczby trzycyfrowe różnymi sposobami.

  • Będziesz kontynuować naukę programowania w środowisku Scratch.

  • Zaprogramujesz animację żabki oraz rysowanie kwadratu.



 

LEKCJA 1

 

                  

 

Temat: Abstrakcja czy pejzaż? – co mi się bardziej podoba.



Przeczytaj informacje zamieszczone w podręczniku.

>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY<<<<


Przypomnij sobie, jak wygląda abstrakcja, a jak pejzaż.

s.50-51



TY też możesz być artystą!

malarz-ruchomy-obrazek-0032

Przeczytaj informacje o miejscach, gdzie można zobaczyć dziecięce dzieła.

>>>>PODRĘCZNIK PLONISTYCZNO-SPOŁECZNY<<<<

s. 54-55

 


Obejrzyj prace dzieci znajdujące się w Muzeum Sztuki Dziecka

w Warszawie.

 

>>>>PRACE DZIECI<<<<

 

Wyobraź sobie, że to TY jesteś autorem rysunków, znajdujących się

w ćwiczeniach na stronie 21.

Spróbuj napisać, co przedstawiają Twoje dzieła.



BĄDŹ KREATYWNY!

 

malarz-ruchomy-obrazek-0106

Postaraj się nie pisać o kropkach i figurach geometrycznych.

Zobacz na rysunkach COŚ WIĘCEJ…

Pozwól pracować wyobraźni. :))

 

>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<

s. 21 ćw. 1

oraz

 s. 22 ćw. 1

 

LEKCJA 2

 

                           

 

Temat: Odejmowanie liczb trzycyfrowych w zakresie 1000.



Potrafisz już odejmować liczby w zakresie 1000.

Zobacz i postaraj się zrozumieć sposób, w jaki Dorota i Adam odejmowali swoje przykłady.

 

>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<

s. 56

 

>>>>NIE ZAGLĄDAJ<<<<

 

W zeszycie zrób tylko kropki z zadania 2 i 3.


malarz-ruchomy-obrazek-0019PAMIĘTASZ, ŻE ZNASZ JESZCZE JEDNĄ METODĘ?

JEST TO ODEJMOWANIE SPOSOBEM PISEMNYM.



Wybierz sposób, który najbardziej lubisz.

 

>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<

 

s. 62, TYLKO ćw. 2 – oblicz dowolnym sposobem.



LEKCJA 3

 

                kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0092 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0065 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0056 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0050 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0089 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0094 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0092 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0065 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0056 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0050 kot-emotikon-ruchomy-obrazek-0089

Temat: Programowanie w Scratchu.



Zanim rozpoczniesz pracę z płytą, chcę Cię poprosić o wypełnienie krótkiej ankiety, którą przysłała pani Maja Zapolska – nasz szkolny psycholog.

Ankieta dotyczy odczucia bezpieczeństwa i tego, jak czujesz się w szkole.

internet-ruchomy-obrazek-0053
 >>>>ANKIETA<<<<

 

cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064


Krótkie przypomnienie.

Co to jest programowanie?

Jest to tworzenie programów komputerowych.

 

Na czym polega nauka programowania w języku Scratch?

Polega na układaniu bloczków z poleceniami dla wybranego duszka.

 

W jaki sposób układamy bloczki?

Bloczki układamy metodą złap, przesuń i upuść.

 

Jak nazywa się ciąg poleceń dla jednego duszka?

Ciąg poleceń dla duszka nazywamy skryptem.


                                                                cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064  cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0064

Zajęcia nr 27  

Temat: Programowanie w Scratchu.



WŁĄCZ PŁYTĘ

cd-i-dvd-ruchomy-obrazek-0033
UWAGA!


W ćwiczeniu A i B zwróć uwagę, żeby zrobić spację po literach,

a przed cyframi.


Miłego dnia!

 

linia

linia

Data dodania: 2020-05-18 14:03:30
Data edycji: 2020-05-19 09:56:16
Ilość wyświetleń: 588

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej