Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

19.06.2020 Revision. Powtórzenie poznanego słownictwa. Unit 8.

Temat : Revision. Powtórzenie poznanego słownictwa. Unit 8.

 

Cel:

 

Powtórzysz:

  • Nazwy zwierząt, kolory
  • Zwroty It's a (horse), It's (brown), I've got a (dog).
  •  Pytania Is it a (bird)?, What colour is it?, What's this?, Is it big or small?, How many (birds)?

 

 

1. Na początek zaśpiewaj the 'Hello Song’

 

 

2. A teraz  otwórz podręcznik na stronie 67.

 

Zadanie 16

A.Popatrz na obrazek w podręczniku,  nazwij zwierzęta na obrazku. Jak się nazywa postać, wokół której są zwierzęta?

 

Cinderella ilustracja wektor. Ilustracja złożonej z przedtem - 90896171

                             CINDERELLA

/czyt. sindirela/– Kopciuszek/ zapamiętaj tytuł bajki po angielsku.

 

 

B.Przepisz nazwy zwierząt z tabelki. Słuchaj nagrania i przy nazwie zwierzęcia napisz numer z obrazka.

CD 3/30/ załącznik/

 

Zadanie 17

Narysuj swoje zwierzątko lub to, które chciałbyś/ chciałabyś mieć, pokoloruj./w zeszycie/

Powiedz 2 zdania o swoim zwierzątku./co to jest i jaki ma  kolor/ Dla chętnych- napisz.

 

Na przykład:

It’s a dog.

It’s brown and white.

 

3. Otwórz zeszyt ćwiczeń s. 67

 

Zadanie 15

Napisz nazwy zwierząt z  obrazka.

 

Zadanie 16.

Powiedz nazwy zwierząt i przyklej  naklejki do Unit 8.

 

4. Zaśpiewaj the 'Goodbye song'

 

 

 

 

                                  Thank you:) Have a nice day :) 

 

 

 

Data dodania: 2020-06-18 16:45:30
Data edycji: 2020-06-18 16:47:26
Ilość wyświetleń: 352

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej