Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

20.04.2020 Podstawy programowania

Data: 20.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: Podstawy programowania.

Cel lekcji: Poznanie zasad programowania na podstawie prostych gier.

 

Materiał:

Jeżeli masz możliwość, zainstaluj na telefonie lub tablecie aplikację LEGO MINDSTORMS Fix the Factory:

 

wersja na Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lego.mindstorms.fixthefactory&hl=pl

wersja na Apple iOS https://apps.apple.com/us/app/fix-the-factory/id671493323

 

Jeżeli nie masz telefonu lub tabletu poproś rodziców aby zainstalowali ten program i pozwolili tobie z niego skorzystać. Program jest bezpłatny, bez reklam i nie wymaga dostępu do danych w telefonie.

 

LEGO MINDSTORMS Fix the Factory jest to gra logiczna, która wprowadza dzieci w świat programowania. W zadaniach należy tak zaprogramować robota, aby przeszedł przez planszę i wykonał określone zadania. Robot może chodzić, skręcać, podnosić i opuszczać przedmioty.

 

Zadanie:

  • Spróbuj zbudować prawidłowe programy w rundach od 1 do 12.

 

ZADANIE NIE BĘDZIE OCENIANE

 

 

Data dodania: 2020-04-20 08:00:00
Data edycji: 2020-04-19 16:49:56
Ilość wyświetleń: 452

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Czerwiec 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
Dzisiaj: Czwartek, Czerwiec 5, 2025

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej