Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

20.04.2020 Podstawy programowania

Data: 20.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: Podstawy programowania.

Cel lekcji: Poznanie zasad programowania na podstawie prostych gier.

 

Materiał:

Jeżeli masz możliwość, zainstaluj na telefonie lub tablecie aplikację LEGO MINDSTORMS Fix the Factory:

 

wersja na Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lego.mindstorms.fixthefactory&hl=pl

wersja na Apple iOS https://apps.apple.com/us/app/fix-the-factory/id671493323

 

Jeżeli nie masz telefonu lub tabletu poproś rodziców aby zainstalowali ten program i pozwolili tobie z niego skorzystać. Program jest bezpłatny, bez reklam i nie wymaga dostępu do danych w telefonie.

 

LEGO MINDSTORMS Fix the Factory jest to gra logiczna, która wprowadza dzieci w świat programowania. W zadaniach należy tak zaprogramować robota, aby przeszedł przez planszę i wykonał określone zadania. Robot może chodzić, skręcać, podnosić i opuszczać przedmioty.

 

Zadanie:

  • Spróbuj zbudować prawidłowe programy w rundach od 1 do 12.

 

ZADANIE NIE BĘDZIE OCENIANE

 

 

Data dodania: 2020-04-20 08:00:00
Data edycji: 2020-04-19 16:49:56
Ilość wyświetleń: 381

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej