Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

20.04.2020 r. Temat zajęć: Moje ulubione filmy.

     Cartoon man with movie camera — Stock Vector © acidburn #6737465

Na dzisiejszych zajęciach:

  • Powtórzysz i poćwiczysz literę „rz”.
  • Przeczytasz samodzielnie tekst w ćwiczeniach polonistycznych.
  • Pododajesz i poodejmujesz w zakresie do 20.
  1. Wykonaj ćwiczenia z e-podręcznika (ikona koszyk, puzzel) https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_WIOSNA_1_3_24_122_p1
  • Obejrzyj planszę. Zastanów się co oznaczają dane ikony/ ( dla kogo jest przeznaczony dany film)
  • Obejrzyj zdjęcia. Pomyśl jaki gatunek filmu chciałbyś nakręcić. Czy miałby on być śmieszny czy smutny.
  • Obejrzyj animację. Napisz działania do przedstawionych sytuacji.
  • Opowiedz o filmie jaki chciałbyś nakręcić (opowiedz rodzicom albo rodzeństwu).
  1. Obejrzyj sobie krótki poradnik Jak zrobić film? Poradnik młodego filmowca. https://www.youtube.com/watch?v=8WRXi4zn5ZQ

Kto wie, może zostaniesz sławnym filmowcem ;)))

  1. Wykonaj zadania w ćwiczeniu polonistyczno- społecznym na stronie 48 i 49.
  2. Teraz czas na odrobinę ruchu ;)) Możesz powtórzyć to kilka razy dla zdrowia. https://www.youtube.com/watch?v=ozI7YcVASgo
  3. Nauka pisania liter rz, Rz – wykonaj ćwiczenia na stronie 69 w zeszycie do kaligrafii.
  4. Zachęcam do potrenowania matematyki. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20. Wiem, że dasz radę ;))

https://www.matzoo.pl/klasa1/dodawanie-i-odejmowanie-w-zakresie-20_3_14

 

Powodzenia !!!

 
 
Data dodania: 2020-04-19 18:27:59
Ilość wyświetleń: 498

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej