POBUDKA!
Na dzisiejszych zajęciach:
Poznasz ćwiczenia, by prawidłowo skakać przez skakankę.
Poćwiczysz koordynację i skoczność.
Wyjaśnisz, co to jest perspektywa.
Będziesz tworzyć własne dzieło sztuki.
Zapiszesz pytania do podanych odpowiedzi.
Samodzielnie rozwiążesz krzyżówkę.
Poznasz zasady panujące w muzeum.
Będziesz posługiwać się pojęciami: pół tony, ćwierć tony i skrótami: tona – t.
Rozwiążesz zadania dotyczące obliczeń wagowych.
Zastosujesz poznane skróty dotyczące wagi.
LEKCJA 1
Temat: Ćwiczenia na skakance- koordynacja i skoczność.
Dzisiaj poznasz nowe ćwiczenia na skakance.
Przypomnij sobie rozgrzewkę z poprzedniej lekcji.
Ćwicz razem z prowadzącym.
Pamiętaj!
Rozgrzewka jest bardzo ważna, żeby nie nabawić się kontuzji.
Przed Tobą 10 podstawowych trików na skakance.
Nie poddawaj się! Nie rzucaj skakanką :)
Czy komuś udało się skrzyżować ręce?
>>>>A KTO JEST NA TYM ETAPIE?<<<<
LEKCJA 2
Temat: W poszukiwaniu ciekawych budynków - perspektywa.
Czy wiesz, czym jest PERSPEKTYWA?
Perspektywa – określenie stosowane w architekturze, malarstwie, fotografii i innych sztukach wizualnych, oznaczające sposób oddania trójwymiarowych obiektów i przestrzeni na płaszczyźnie.
Czy wiesz, co to jest perspektywa żabia i ptasia?
Posłuchaj...
A teraz samodzielnie spróbuj narysować bryłę w perspektywie.
Możesz też narysować swój pokój.
BĄDŹ KREATYWNY!
Sam wymyśl, co chcesz rysować.
PRACUJ SAMODZIELNIE!
RYSUJ OŁÓWKIEM.
Po zakończeniu szkicowania, możesz wymazać linie pomocnicze.
Przyślij mi zdjęcie swojej pracy.
OCENIĘ JĄ.
LEKCJA 3
Temat: Co pamiętam na temat sztuki?
Jak powinienem zachowywać się w muzeum?
Czy pamiętasz zasady obowiązujące, gdy wybierasz się na przykład do teatru lub opery?
Przypomnij je sobie, oglądając trzy zabawne filmiki.
Czy pamiętasz o tym, że trzeba przestrzegać regulaminu, gdy poruszasz się po muzeum?
Przypomnij go sobie, czytając kilka poniższych punktów.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<
s. 22-23
Napisz pytania do podanych odpowiedzi.
Uwaga!
Pamiętasz, od jakich wyrazów najczęściej rozpoczynają się pytania?
Czy……….?
Jak………..?
Dlaczego………..?
Co………..?
Jaki………..?
Kiedy……….?
W jaki sposób…….?
Kto………?
Który…………? itd.
s. 22 ćw. 2
Rozwiąż krzyżówkę.
Ciekawe, czy odgadniesz wszystkie hasła?
s. 23 ćw. 1
Po południu prześlę zdjęcie rozwiązanej krzyżówki.
Porównaj ze swoją.
LEKCJA 4
Temat: Obliczenia wagowe – wprowadzenie tony.
Przypomnij sobie jednostki masy.
Dzisiaj poznasz kolejną.
Obejrzyj film.
>>>>PODRĘCZNIK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY<<<<
s.57
Pierwszą część zadania oblicz w pamięci i nie zapisuj obliczeń
(część z rysunkami).
Wypowiedzenia pod kropką przepisz do zeszytu.
ZAPAMIĘTAJ JE!
s. 57 z. 1
oraz
s. 57 z. 2
Działanie oraz odpowiedź w zad. 2 zapisz w zeszycie do matematyki.
>>>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<
s. 64 ćw. 1
Wykonaj dodawanie i mnożenie.
Uwaga!
Przypominam, że ćwierć to jedna z czterech równych części.
Podpowiedź!
W zadaniu 1, w pierwszej kropce z paczkami makulatury,
podziel paczki na 4 równe części. Weź je w pętle.
Zobaczysz od razu, ile kilogramów to ćwierć tony.
W zadaniu 1, drugą kropkę oblicz dowolnym sposobem
Możesz zrobić rysunek pomocniczy.
DLA CHĘTNYCH
s. 64 ćw. 2
Miłego dnia!
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11