Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

22.06.20202 Wielokrotności i dzielniki w sytuacjach praktycznych - powtórzenie.

Temat: Wielokrotności  i dzielniki w sytuacjach praktycznych - powtórzenie.

Nacobezu:

  • znam pojęcie wielokrotności liczby,
  • znam pojęcie dzielnika liczby,
  • potrafię obliczyć NWW i NWD danych liczb.

Zadania dla chętnych:

Zadanie: 1

Ania i Iza mierzyły stopami długośc podwórka. Stopa Ani ma 24 cm, a Izy - 20 cm. Dziewczynki po każdym postawieniu stopy rysowały kreskę. Kreska Ani i kreska Izy 20 razy znalazły się na jednej linii. Czy podwórko ma więcej niż 20 m?

Zadanie: 2

W trzech klasach jest mniej niż 80, a więcej nią 48 dzieci, które możemy ustawić pełnymi dwójkami lub trójkami, a jeżeli ustawimy je piątkami, to troje dzieci zostanie. Ile dzieci  jest razem w tych klasach?

 

Nie przesyłaj mailem swoich rozwiązań.

Małgorzata Żak

 

Data dodania: 2020-06-22 07:32:29
Ilość wyświetleń: 373

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej