Data |
25.05.2020 |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Anna Mikuś |
Temat zajęć |
Przegląd i znaczenie ptaków – cz. 2 |
Cele lekcji |
|
NaCoBeZu: - co jest najważniejsze? - co należy zapamiętać? |
Podczas zajęć zwróć uwagę na różnorodność ptaków występujących w różnych środowiskach: jak wygladają, czym się żywią, jakie są ich przystosowania do trybu życia. Zwróć uwagę na sposoby ich ochrony. |
Przebieg lekcji |
Te zdania przepisz do zeszytu: Ptaki różnią się od siebie wyglądem (kształtem dzioba i nóg, budową skrzydeł, upierzeniem). Ptaki odżywiają się zarówno pokarmem roślinnym, jak i zwierzęcym. Wiele ptaków zapyla kwiaty lub rozsiewa nasiona. Ptaki mogą odbywać sezonowe wędrówki, niektóre są tylko zalatujące zimą, inne osiadłe (są z nami cały rok). Ptaki rzadko spotykane lub zagrożone wyginięciem objęto ochroną gatunkową. |
BRAK ZADAŃ
|
Uwaga! |
Ewaluacja (informacja zwrotna) |
Sprawdź, czy potrafisz odpowiedzieć na poniższe pytania:
|
UWAGI |
Czas na wykonanie zadań: 25.05.2020 – 01.06.2020 Życzę miłej pracy! |
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11