Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

26.05.2020 Story time. Słuchanie historyjki.

Temat:  Story time. Słuchanie historyjki.

 

Cel;

  • powtórzysz nazwy produktów żywnościowych,
  • poznasz dwie nowe nazwy;  peas- groszek  pizza – pizza 
  • poznasz historyjkę
  • spróbujesz ją odegrać

 

1. Zaśpiewaj the ‘Hello Song’

 

 

2. Powtórz z filmem nazwy produktów żywnościowych.

 

   Usłyszysz dwie nowe nazwy:

    peas- groszek /piiz/

    pizza- pizza/pica/

 

 

4.Otwórz podręcznik na stronie 56

 Popatrz na historyjkę obrazkową, poznaj jej bohaterów  i spróbuj zgadnąć,  co się w niej wydarzy.

 

5.Odtwórz historyjkę CD 3/9 /załącznik/   Słuchaj, pokazując na kolejne obrazki. Po wysłuchaniu odpowiedz na pytanie: "Czy Minnie lubi ser? ‘Does Minnie like cheese?

W historyjce dwukrotnie pojawia się wyrażenie HERE YOU ARE/hje jua/– proszę, gdy komuś coś podajemy.

 

6. Możesz odegrać historyjkę.

 

7. Zaśpiewaj piosenkę z poprzedniej  lekcji /zajrzyj do poprzednie lekcji/ lub piosenka jest na płycie ‘Song and stories’ dołączonej do podręcznika – nagranie 25

Na tej samej płycie znajduje się historyjka – nagranie 26

 

8. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń s. 49

Zadanie 6

Który z 3 bohaterów dostanie się do ciastek- babeczek, poprowadź drogę

 

Zadanie 7

Weź w kółko rzeczy na stole, które nie są jedzeniem i podaj ich nazwy po angielsku.

 

9. Możesz poćwiczyć słownictwo dotyczące tematu 'Food' grając w grę:

 

 

 

                        

10.  Zaśpiewaj the 'Goodbye Song'

 

 

                       Thank you:) Have a nice day!

  

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2020-05-25 18:11:59
Data edycji: 2020-05-25 18:15:08
Ilość wyświetleń: 354

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej