Temat: Story time. Słuchanie historyjki.
Cel;
1. Zaśpiewaj the ‘Hello Song’
2. Powtórz z filmem nazwy produktów żywnościowych.
Usłyszysz dwie nowe nazwy:
peas- groszek /piiz/
pizza- pizza/pica/
4.Otwórz podręcznik na stronie 56
Popatrz na historyjkę obrazkową, poznaj jej bohaterów i spróbuj zgadnąć, co się w niej wydarzy.
5.Odtwórz historyjkę CD 3/9 /załącznik/ Słuchaj, pokazując na kolejne obrazki. Po wysłuchaniu odpowiedz na pytanie: "Czy Minnie lubi ser? ‘Does Minnie like cheese?
W historyjce dwukrotnie pojawia się wyrażenie HERE YOU ARE/hje jua/– proszę, gdy komuś coś podajemy.
6. Możesz odegrać historyjkę.
7. Zaśpiewaj piosenkę z poprzedniej lekcji /zajrzyj do poprzednie lekcji/ lub piosenka jest na płycie ‘Song and stories’ dołączonej do podręcznika – nagranie 25
Na tej samej płycie znajduje się historyjka – nagranie 26
8. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń s. 49
Zadanie 6
Który z 3 bohaterów dostanie się do ciastek- babeczek, poprowadź drogę
Zadanie 7
Weź w kółko rzeczy na stole, które nie są jedzeniem i podaj ich nazwy po angielsku.
9. Możesz poćwiczyć słownictwo dotyczące tematu 'Food' grając w grę:
10. Zaśpiewaj the 'Goodbye Song'
Thank you:) Have a nice day!
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11