Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

27. 05. 2020 r. Dziwne i piękne?

27.05.2020 r.

>>>>NA DOBRY HUMOR<<<<bezczelny-emotikon-ruchomy-obrazek-0002

>>>>TU NIE ZAGLĄDAJ<<<<bezczelny-emotikon-ruchomy-obrazek-0002

Temat:  Dziwne i piękne?

 piekna-i-bestia-ruchomy-obrazek-0093

Na dzisiejszych zajęciach:

 

  • Przeczytasz wiersz Natalii Usenko „Dziwadło”.
  • Zastanowisz się nad treścią wiersza w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji z życia codziennego.
  • Zapiszesz skojarzenia do wyrazu dziwadło.
  • Zastanowisz się na temat szacunku dla innych osób i emocji odczuwanych w czasie nieprzyjemnych sytuacji.
  • Będziesz rysować figury geometryczne zgodnie z podanymi warunkami oraz odcinki równoległe i prostopadłe.

 

LEKCJA 1

  piekna-i-bestia-ruchomy-obrazek-0026

Temat: Próba wyjaśnienia tego, co naprawdę jest dziwne w oparciu o wiersz Dziwadło Natalii Usenko.

  skarpeta-ruchomy-obrazek-0001

  • Przeczytaj wiersz Natalii Usenko pt. „Dziwadło”.

dziecko-ruchomy-obrazek-0176 

>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY<<<<

 s.58-59

 

  • Zastanów się, czy jeśli jest coś dziwne, może być też piękne?

 

  • Rozejrzyj się wokół siebie.
  • Czy widzisz coś, co wydaje Ci się dziwne?
  • Zastanów się, dlaczego zwróciło Twoją uwagę.

dziecko-ruchomy-obrazek-0177

>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE<<<<

s.34-35

 

okulary-ruchomy-obrazek-0015

Uwaga!

To ćwiczenie wykonaj na podstawie wiersza.

ćw. 1, s. 34 

 

 

okulary-ruchomy-obrazek-0015

Uwaga!

ćw. 2,s. 34

  • Tylko się zastanów nad sytuacjami przedstawionymi na rysunkach.
  • Nie zapisuj swoich przemyśleń.No Emoji GIF - No Emoji - Discover & Share GIFs | Emojis, Śmieszne ...

 

  • Obok ilustracji zapisz ZASADĘ, która powinna obowiązywać w takiej sytuacji. (Przykład w zielonej ramce na s. 35.)

 

  • Wykonaj ćw. 3, s.35 

>>>>CZY WIESZ, ŻE 1 MARCA JEST...<<<<

 

LEKCJA 2

                                          

Temat: Odcinki równoległe i prostopadłe – mierzenie długości.

 

  • Czy pamiętasz, co to jest odcinek?
  • Przypomnij sobie.

 

  • Przypomnij sobie, co pamiętasz o prostych prostopadłych i równoległych.

 

 >>>ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE<<<<

s.70

  • Wykonaj ćw. 1, s.70

Uwaga!

Odcinki rysuj ołówkiem.

Zawsze używaj linijki.

 

  • Odcinek ma oznaczone końce za pomocą kreski lub kropki.
  • Odcinek ma opisane końce za pomocą wielkich liter.s.70 ćw. 2

Uwaga!

Odcinki narysuj ołówkiem. Potem popraw kredkami.

Użyj linijki.

 

slonce-ruchomy-obrazek-0146

Miłego dnia!

Data dodania: 2020-05-26 17:54:12
Data edycji: 2020-05-27 19:34:27
Ilość wyświetleń: 693

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej