Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

27.04.2020 To takie proste. Pojazd przyszłości lub ekologiczny stworek. (na ocenę)

Data: 27.04.2020

Nauczyciel: Marcin Jędryczko

Temat: To takie proste. Pojazd przyszłości lub ekologiczny stworek.

Cel lekcji: Wykonanie pojazdu przyszłości lub ekologicznego stworka korzystając z materiałów omówionych na poprzednich lekcjach.

 

Materiał:

Podręcznik str. 40-41.

 

Zadanie:

  • Zadanie praktyczne z wykorzystaniem poznanych wcześniej materiałów. Możesz wykorzystać i połączyć dowolne elementy z drewna, metalu, tworzyw sztucznych.
  • Zaplanuj i wykonaj POJAZD PRZYSZŁOŚCI albo EKOLOGICZNEGO STWORKA.
  • Zaplanuj, z czego i w jaki sposób wykonasz swoją pracę. Uwzględnij dodatki, dzięki którym Twój pojazd lub stworek będzie wyglądał oryginalnie.
  • Możesz to zrobić na przykład z opakowań, patyczków, sklejki, drucików, puszki, sznurka, uszkodzonych zabawek, elementów z tworzyw sztucznych, itd.
  • Wielkość pojazdu lub stworka jest dowolna.
  • PAMIĘTAJ: ostrożnie posługuj się narzędziami, klejem, uważaj na ostre krawędzie. Utrzymuj porządek w miejscu pracy.

 

ZADANIE BĘDZIE OCENIANE

  • Ocenie podlegać będzie: kreatywność, pomysłowość, staranność pracy.
  • Termin wykonania do 10.05.2020 r. (dwa tygodnie).
  • Poproście kogoś aby zrobił wam zdjęcie podczas pracy oraz zróbcie zdjęcie wykonanej pracy i przyślijcie na moją pocztę elektroniczną marcin.jedryczko@kliniska.edu.pl lub udostępnijcie w inny sposób.

 

Data dodania: 2020-04-27 12:40:00
Data edycji: 2020-05-13 20:08:22
Ilość wyświetleń: 835

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej