Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

27.05.2020 Temat: Architektura.

1.Data realizacji lekcji: 27.05.2020 r.

2.Imię i nazwisko nauczyciela: Barbara Pietrzak

3.Temat lekcji: Architektura.

4.Cele lekcji: uczeń zna terminy: urbanistyka, architektura krajobrazu, architektura wnętrz, potrafi wymienić materiały stosowane w architekturze, wie co to jest funkcjonalność i estetyka przestrzeni.

5.Przebieg lekcji: artyści mają duży wpływ na otaczającą nas przestrzeń. Architekci projektują budynki o różnym przeznaczeniu. Natomiast urbaniści decydują o otoczeniu budowli. Zajmują się rozplanowaniem ulic, parków, mostów i innych elementów. Architekci wykonują wiele szkiców, później gotowy projekt przedstawiają w postaci makiety. Dzieło architektoniczne powinno spełniać funkcję, do której zostało przeznaczone. Sam wygląd zewnętrzny powinien informować o tym, do jakich celów służy budynek. Niektórzy architekci projektują nietypowe, fantazyjne budowle, aby urozmaicić i ożywić przestrzeń. Oto link z ciekawymi projektami. https://www.youtube.com/watch?v=4Zw6QdjxBy8

Zadanie plastyczne przed Wami to: zaprojektujcie ciekawy, fantazyjny budynek i jego otoczenie.

Zadanie wykonajcie na kartce A 4 stosując kredki.

6. Przypominam, że został tydzień na wykonanie tego zadania- 27.05.2020 r.- 03.06.2020 r. Zróbcie zdjęcie pracy i prześlijcie je na mojego maile. 

Ocenie podlegać będzie: kreatywność , pomysłowość projektów.

Data dodania: 2020-05-26 19:55:58
Ilość wyświetleń: 432

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej