Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

29 kwietnia Temat: Odwaga na co dzień

Dziś na zajęciach:

  • wykonasz proste ćwiczenia gimnastyczne,
  • będziesz doskonalić umiejętność pisania na klawiaturze,
  • przeczytasz tekst "Pesteczka",
  • odpowiesz na pytania, dotyczące tekstu,
  • rozwiążesz zadania, w których będziesz doskonalić dodawanie w zakresie 100,
  • przypomnisz sobie, co to jest rytm w muzyce.

 

 

Lekcja 1

Zapraszam do ćwiczeń. Trochę ruchu z trenerem.

 

Lekcja 2       

                                  

Poćwicz pisanie na klawiaturze grając w zaproponowaną grę:     Wpisz słowo     

Spróbuj zdobyć 3 misie.      

   

 

Lekcja 3

Dziś trochę o odwadze. Co to jest odwaga? Czy dotyczy tylko bohaterów i wielkich czynów?

Przeczytaj tekst "Pesteczka" w Podręczniku polonistyczno- społecznym na str. 32-33

Podręcznik polonistyczno- społeczny

Odpowiedz ustnie na pytania 1,2,3,4, które znajdują się pod tekstem.

 

 

Lekcja 4                                

                                                                  

Wykonaj zadanie 2, 3, 4, 5 ze str. 38 w Podręczniku matematyczno- przyrodniczym

Podrecznik matematyczno- przyrodniczy

Czytaj uważnie polecenia.

Zapisz obliczenia w zeszycie lub na kartce.

 

 

Lekcja 5       

                                   

Zapraszam na spotkanie z Panią Nutką, która przypomni czym jest rytm w muzyce.

Data dodania: 2020-04-28 08:50:36
Data edycji: 2020-04-28 15:31:52
Ilość wyświetleń: 657

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej