Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

30.03.2020 r. Temat: Pożyteczne i szkodliwe bakterie.

30.03.2020 r.

Temat: Pożyteczne i szkodliwe bakterie.Bakterien GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Na dzisiejszych zajęciach:

  • Przeczytasz wiersz Ludwika Jerzego Kerna „Skąd się bierze dziura w serze?”.
  • Dowiesz się, co robią „złe” i „dobre” bakterie”.
  • Ułożysz pytanie do zaznaczonej części zdania.
  • Rozwiążesz zadania tekstowe dotyczące obliczeń pieniężnych.
  • Ułożysz akompaniament do piosenki „Wiosna, wiosenka”.
  • Utrwalisz wiedzę o instrumentach perkusyjnych.

LEKCJA 1

 Temat: Ćwiczenia redakcyjne.

 

Cheese Sticker by But Like Maybe for iOS & Android | GIPHY

 

PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO-SPOŁECZNY

 

  • Przeczytaj wiersz „Skąd się bierze dziura w serze?” ze s. 31
  • Wykonaj ustnie ćw. 3 i 4

ĆWICZENIA POLONISTYCZNO-SPOŁECZNE

 

  • Obejrzyj film:

  • Przeczytaj tekst popularnonaukowy ze s. 46
  • Na podstawie przeczytanego tekstu wykonaj dwa zielone kwadraciki.
  • Pamiętasz, jak układamy pytania do podanego zdania?

Przypominam :)

Kot siedzi na drzewie.

Co siedzi na drzewie?

 

Kot siedzi na drzewie.

Co robi kot na drzewie?

 

Kot siedzi na drzewie.

Na czym siedzi kot?

 

A teraz, w podobny sposób, wykonaj ćw. 2 ze s. 47

 

 

LEKCJA 2

 

 Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych dotyczących ceny, wartości i ilości towarów.

 

 

Clip Art Activities Lottery | PicGifs.com

  • Potrafisz już szybko liczyć pieniądze.
  • Dzisiaj spróbujesz rozwiązać kilka prostych zadań z treścią.

ĆWICZENIA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE

 

  1. 27 z. 1, 2, 3, 4, 5
  2. 27 z. 6 - dla chętnych

LEKCJA 3

 Temat: Układanie akompaniamentu na instrumenty perkusyjne do piosenki „Wiosna, wiosenka”.

 

▷ Instrumenty perkusyjne: obrazki ruchome, animowane gify i ...

  • Przypomnij sobie piosenkę, którą niedawno poznaliście.

 

 

  • A teraz rozejrzyj się po swoim pokoju. Znajdź przedmioty, które po uderzeniu wydają ciekawe dźwięki.
  • Możesz zapytać rodzica, czy możesz wziąć coś z przyborów kuchennych. Bądź kreatywny! 
  • Włącz piosenkę jeszcze raz.
  • Śpiewaj i graj.
  • Wymyśl kilka różnych akompaniamentów.
  • Jeśli masz chęć pójść wirtualnie na "Poranek Muzyczny"i dowiedzieć się więcej na temat instrumentów perkusyjnych, zapraszam!
  •  
  • Życzę wspaniałej zabawy!

ZAJĘCIA DODATKOWE ROZWIJAJĄCE TWÓRCZOŚĆ:

  • Przypomnij sobie, jak świetnie bawiliśmy się grając na piłkach, jeśli masz taką w domu to świetnie! Możesz uderzać w nią rękoma. Jeśli nie masz piłki, uderzaj np. o uda. Tylko nie za mocno :)

  • A teraz pogłówkuj! Kliknij i do dzieła!

zad. 1

zad. 2

zad.3

zad.4

zad. 5

zad. 6

 

Jak Ci poszło?

 

 

Data dodania: 2020-03-29 15:52:31
Data edycji: 2020-03-29 22:40:36
Ilość wyświetleń: 1271

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej