Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

30.03.2020 r. Temat: Pożyteczne i szkodliwe bakterie.

Na dzisiejszych zajęciach:

  • Przeczytasz wiersz Ludwika Jerzego Kerna „Skąd się bierze dziura w serze?”.

  • Dowiesz się, co robią „złe” i „dobre” bakterie.

  • Ułożysz pytanie do zaznaczonej części zdania.

  • Zatańczysz zumbę.

  • Rozwiążesz zadania tekstowe dotyczące obliczeń pieniężnych.

  • Ułożysz akompaniament do piosenki „Wiosna, wiosenka”.
  • Utwalisz wiedzę o instrumentach perkusyjnych.

 

 

 

LEKCJA 1

 

Temat: Ćwiczenia redakcyjne.

 

PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO – SPOŁECZNY

Przeczytaj wiersz „Skąd się bierze dziura w serze?” ze s. 31

Wykonaj ustnie ćw. 3 i 4

 

Obejrzyj film:

https://www.youtube.com/watch?v=8irjf0rgQZs

 

ĆWICZENIA POLONISTYCZNO- SPOŁECZNE

Przeczytaj tekst popularnonaukowy ze s. 46

Na podstawie przeczytanego tekstu wykonaj dwa zielone kwadraciki.

 

Pamiętasz, jak układamy pytania do podanego zdania?

Przypominam :)

 

Kot siedzi na drzewie.

Co siedzi na drzewie?

 

Kot siedzi na drzewie.

Co robi kot na drzewie?

 

Kot siedzi na drzewie.

Na czym siedzi kot?

 

A teraz, w podobny sposób, wykonaj ćw. 2 ze s. 47

 

LEKCJA 2

 

Temat: Ruch przy muzyce.

 

Poruszaj się w rytm muzyki. Zerknij na poniższe strony, na których są filmiki z zumbą dla dzieci.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ymigWt5TOV8 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w

 

A teraz zatańcz!

 

LEKCJA 3

 

Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych dotyczących ceny, wartości i ilości towarów.

 

Potrafisz już szybko liczyć pieniądze.

Dzisiaj spróbujesz rozwiązać kilka prostych zadań z treścią.

 

ĆWICZENIA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE

 

s. 27 z. 1, 2, 3, 4, 5

s. 27 z. 6 - dla chętnych

 

LEKCJA 4

 

Temat: Układanie akompaniamentu na instrumenty perkusyjne do piosenki „Wiosna, wiosenka”.

 

Przypomnij sobie piosenkę, którą niedawno poznaliście.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YzMADXJp_Tk

 

A teraz rozejrzyj się po swoim pokoju. Znajdź przedmioty, które po uderzeniu wydają ciekawe dźwięki. Możesz zapytać rodzica, czy możesz wziąć coś z przyborów kuchennych.

Bądź kreatywny! :))

 

Włącz piosenkę jeszcze raz.

Śpiewaj i graj.

Wymyśl kilka różnych akompaniamentów.

 

Życzę wspaniałej zabawy!

 

Jeśli masz chęć pójść wirtualnie na "Poranek Muzyczny" i dowiedzieć się więcej na temat instrumentów perkusyjnych, zapraszam!

 

https://www.youtube.com/watch?v=ON28ryxzaEg 

 

https://www.youtube.com/watch?v=hrlypdHkXnM&t=4s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2020-03-29 20:49:32
Data edycji: 2020-03-29 20:54:31
Ilość wyświetleń: 518

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej