Dzisiaj na lekcjach:
- przeczytasz opowiadanie „Najlepszy program”,
- sformułujesz krótką, pisemną odpowiedź na pytanie,
- poznasz rodzaje programów telewizyjnych,
- obejrzysz prezentację z edukacji muzycznej, dzięki której dowiesz się, np. jak działa słuch oraz dobierzesz dźwięki do zdjęć instrumentów.
LEKCJA 1
Przeczytaj uważnie tekst, pt.: „Najlepszy program”. Opowiadanie znajduje się w podręczniku polonistyczno – społecznym na str. 46 – 47.
>>>>PODRĘCZNIK POLONISTYCZNO - SPOŁECZNY<<<<
Zastanów się nad odpowiedzią na pytanie:
„Co to znaczy, że telewizja rządzi czyimś życiem?”.
Sformułuj krótką wypowiedź na ten temat (dwuzdaniową / trzyzdaniową) i zapisz ją w zeszycie.
LEKCJA 2
Teraz wykonaj zad. 1 na str. 20 – 21 w ćwiczeniach polonistycznych.
Dzięki temu dowiesz się, jakie można wyróżnić programy telewizyjne.
>>>>ĆWICZENIA POLONISTYCZNO - SPOŁECZNE<<<<
LEKCJA 3
Czas na edukację muzyczną.
Dzisiaj zaplanowałam coś innego niż śpiewanie. Chociaż jeśli masz ochotę pośpiewać, to czemu nie?
Obejrzyj prezentację.
Klikając na nutki, będą wyświetlały Ci się różne filmiki i zadania do wykonania.
Filmik o dźwiękach wysokich i niskich już oglądałeś/ oglądałaś, więc możesz go pominąć.
72-123 Kliniska Wielkie
Piastowska 11
+48 91 418 14 06
zsp@kliniska.edu.pl