Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

5.05.2020 Cut out. Gra z wycinanką.

Temat: Cut out. Gra z wycinanką.

 

Cel:

1.dziś powtórzysz:

  • nazwy zabawek, liczenie do 10
  • zdania typu:  I’ve got /a doll/ 
  • oraz pytanie How many? czyli Ile?

  

1.Zaśpiewaj the ‘Hello Song’

 

 

2. Wytnij obrazki z zabawkami- podręcznik s. 83 – pobaw się w nazywanie obrazków. Spróbuj powiedzieć, że masz te zabawki z obrazków: I’ve got a kite, I've got a teddy bear...

 

3. Powtórz razem z filmem liczenie do 10 i pytanie :" How many?' - Ile?

 

 

 

4. A teraz otwórz podręcznik na s. 49- są tam obrazki z zabawkami. Nazwij te zabawki. Policz ile jest zabawek w każdym prostokącie /licz po angielsku/ i połącz z zieloną liczbą powyżej

5. A teraz popatrz jeszcze raz na te obrazki , posłuchaj nagrania CD2/42;

  zaznacz V – jeżeli to co na obrazku zgadza się z tym, co mówią w nagraniu;

  X- jeżeli to, co jest na nagraniu nie zgadza się z obrazkiem

   Znaki V i X wstawiamy w krateczkę przy obrazku

/ jeżeli jest to dla Ciebie za trudne, możesz to zadanie pominąć/.

      

6. Zaśpiewaj piosenkę o zabawkach z poprzednich lekcji.

 

 

 

 

7. Zaśpiewaj the 'Goodbye Song'

 

 

                       Thank you:) Have a nice day!

  

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2020-05-04 18:35:59
Data edycji: 2020-05-04 18:38:30
Ilość wyświetleń: 424

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Czerwiec 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
Dzisiaj: Czwartek, Czerwiec 19, 2025

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej