Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

5.06.2020 r. Temat: Strach ma wielkie oczy

  5.06.2020 r. Temat: Strach ma wielkie oczy

 

Dzsiaj na zajęciach:

  • uporządkujesz dwie historyjki filmowe;
  • ułożysz do jednej z nich  zdania;
  • przypomnisz sobie zasady pisowni wyrazów z cząstką "nie" i zastosujesz je pisząc te wyrazy;
  • rozwiążesz zadania tekstowe z niewiadomą w postaci okienka;
  • poćwiczysz jogę.

                                                     Grupa II | Przedszkole Nr 140

LEKCJA 1. Strach ma wielkie oczy

  • Pamiętasz wczorajszy tekst "Filmowy wieczór"? Co wystraszyło dzieci? 
  • Jak myślisz, które przysłowie  bardziej prasuje do sytuacji w opowiadaniu?

                                                 Strach ma wielkie oczy.       

                                                                   czy

                                        Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. 

  • Pokoloruj odpowiednie pole z przysłowiem w ćw. 2 w ćwiczeniach polonistyczno - społecznych na s. 24.

                                                                                       ĆWICZENIA

  • Obejrzyj, na tej samej stronie, dwie historyjki filmowe ( ćw. 1 s. 24 ).
  • Uporządkuj je teraz i pokoloruj ramki jednej z nich  na zielono, a ramki drugiej
    na dowolny kolor.
  • Wybierz jedną z historyjek i ułoż do niej 3 zdania. Możesz wykorzystać wyrazy
    i zwroty
    z ramki. To będzie próba napisania krótkiego opowiadania- na pewno sobie poradzisz.
  • Może przyda  Ci się poniższy schemat pisania opowiadania: 

                                          

  • Pierwsze zdanie to będzie wstęp, drugie - rozwinięcie i trzecie - zakończenie.                                    

                                 Pamiętaj,
      zdanie zaczynamy pisać wielką literą,

                            a kończymy kropką ( znakiem zapytania, wykrzyknikiem).
                       
                                                 Ćwiczymy ortografię... - Szkolne Blogi
    LEKCJA 2. Lubimy ortografię

  • Pamiętasz zasady pisowni "nie"  z czasownikami i przymiotnikami?

                                                                 „nie”  z przymiotnikami - piszemy łącznie 

                                          „nie”  z czasownikami - piszemy oddzielnie

  • Wykonaj teraz ćw. 3 na s. 25 w ćwiczeniach polonistyczno - społecznych.


                                                    Przedszkole krasnoludek

LEKCJA 3.  Zadania tekstowe z niewiadomą w formie okienka

  • Wykonaj zadanie 1 na s. 56 w ćwiczeniach matematyczno - przyrodniczych- uporządkuj liczby  tak, żeby każda następna była większ o 6.
  • zad.  2 najpierw oblicz działania, potem przeczytaj treść zadania  i podkreśl właściwe rozwiązanie.
  • Wykonaj zad. 3.

ĆWICZENIA MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE

 

7 Yoga Poses for Kids - Growing Up Healthy

 

LEKCJA 4. Joga dla dzieci- "Bajka o królu"

 

  • Dzisiaj zapraszam Was na "Jogową opowieść": Posłuchaj, wykonuj ćwiczenia zgodnie z poleceniami i pamiętaj o prawidłowym oddechu.
  • Zaproś domowników do wspólych ćwiczeń.

                    

 

                                                   Zdjęcia zadań przyślij proszę do wtorku.

                          Życzę miłego weekendu!    

Data dodania: 2020-06-04 17:28:40
Data edycji: 2020-06-08 20:47:52
Ilość wyświetleń: 771

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej