Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

5.06.2020 r. Temat: Strach ma wielkie oczy

  5.06.2020 r. Temat: Strach ma wielkie oczy

 

Dzsiaj na zajęciach:

  • uporządkujesz dwie historyjki filmowe;
  • ułożysz do jednej z nich  zdania;
  • przypomnisz sobie zasady pisowni wyrazów z cząstką "nie" i zastosujesz je pisząc te wyrazy;
  • rozwiążesz zadania tekstowe z niewiadomą w postaci okienka;
  • poćwiczysz jogę.

                                                     Grupa II | Przedszkole Nr 140

LEKCJA 1. Strach ma wielkie oczy

  • Pamiętasz wczorajszy tekst "Filmowy wieczór"? Co wystraszyło dzieci? 
  • Jak myślisz, które przysłowie  bardziej prasuje do sytuacji w opowiadaniu?

                                                 Strach ma wielkie oczy.       

                                                                   czy

                                        Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. 

  • Pokoloruj odpowiednie pole z przysłowiem w ćw. 2 w ćwiczeniach polonistyczno - społecznych na s. 24.

                                                                                       ĆWICZENIA

  • Obejrzyj, na tej samej stronie, dwie historyjki filmowe ( ćw. 1 s. 24 ).
  • Uporządkuj je teraz i pokoloruj ramki jednej z nich  na zielono, a ramki drugiej
    na dowolny kolor.
  • Wybierz jedną z historyjek i ułoż do niej 3 zdania. Możesz wykorzystać wyrazy
    i zwroty
    z ramki. To będzie próba napisania krótkiego opowiadania- na pewno sobie poradzisz.
  • Może przyda  Ci się poniższy schemat pisania opowiadania: 

                                          

  • Pierwsze zdanie to będzie wstęp, drugie - rozwinięcie i trzecie - zakończenie.                                    

                                 Pamiętaj,
      zdanie zaczynamy pisać wielką literą,

                            a kończymy kropką ( znakiem zapytania, wykrzyknikiem).
                       
                                                 Ćwiczymy ortografię... - Szkolne Blogi
    LEKCJA 2. Lubimy ortografię

  • Pamiętasz zasady pisowni "nie"  z czasownikami i przymiotnikami?

                                                                 „nie”  z przymiotnikami - piszemy łącznie 

                                          „nie”  z czasownikami - piszemy oddzielnie

  • Wykonaj teraz ćw. 3 na s. 25 w ćwiczeniach polonistyczno - społecznych.


                                                    Przedszkole krasnoludek

LEKCJA 3.  Zadania tekstowe z niewiadomą w formie okienka

  • Wykonaj zadanie 1 na s. 56 w ćwiczeniach matematyczno - przyrodniczych- uporządkuj liczby  tak, żeby każda następna była większ o 6.
  • zad.  2 najpierw oblicz działania, potem przeczytaj treść zadania  i podkreśl właściwe rozwiązanie.
  • Wykonaj zad. 3.

ĆWICZENIA MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE

 

7 Yoga Poses for Kids - Growing Up Healthy

 

LEKCJA 4. Joga dla dzieci- "Bajka o królu"

 

  • Dzisiaj zapraszam Was na "Jogową opowieść": Posłuchaj, wykonuj ćwiczenia zgodnie z poleceniami i pamiętaj o prawidłowym oddechu.
  • Zaproś domowników do wspólych ćwiczeń.

                    

 

                                                   Zdjęcia zadań przyślij proszę do wtorku.

                          Życzę miłego weekendu!    

Data dodania: 2020-06-04 17:28:40
Data edycji: 2020-06-08 20:47:52
Ilość wyświetleń: 866

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej