6.04.2020 My clothes. Opisywanie ubrań. Słuchanie ze zrozumieniem.
Temat : My clothes. Opisywanie ubrań. Słuchanie ze zrozumieniem.
Cel: dziś będziesz powtarzał nazwy ubrań, kolory, wyrażenie " I'm wearing" pytanie 'What colour is it?';
będziesz kolorował słuchając nagrania,
poznasz nowe słowo : coat- płaszcz
1. Na początek zaśpiewaj the 'Hello Song’
3. Zaśpiewaj z nagraniem piosenkę z poprzedniej lekcji 'This is my picture'/ piosenka w załączniku/
4. Otwórz Zeszyt ćwiczeń- s.53 ,zadanie 3- posłuchaj nagrania i pokoloruj ubrania dzieci.
CD 3/6
W nagraniu dzieci opowiadają w co są ubrane/ I'm wearning.../ i jaki to ubranie ma kolor. Jest też pytanie : What colour is it? - Jakiego koloru to jest?
Sa tam takie nazwy ubrań: coat-płaszcz , trousers-spodnie,sweater-sweter, skirt-spódnica, T-shirt- koszulka , shoes -buty
nowe słowo:
coat /kołt/- płaszcz
5. Wykonaj zadanie 4/ 53
6. Wykonaj zadanie 5 / 54 posłuchaj i pokoloruj plamy CD 3/9