Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

6.04.2020 Zdania pytające ogólne w czasie Future Simple.Zdania pytające szczegółowe z zaimkami pytającymi ‘what’, ‘where, ‘when’, ‘what time’ w czasie Future Simple.

  1. Przypomnij sobie przymiotniki określające jedzeniez poprzedniej lekcji- wykonaj ustnie ćwiczenie:

 

1.Lassi can be sweet or s_ _ t_.

  1. I love Indian food! It is really t _ _ t _.
  2. Curry can be hot or mi _ _.
  3. I don’t like bi_ _ _ r food.
  4. Food should always be f_ _ s_.
  5. Is lemon juice s_ _ r? – Yes, it is.

  7.This food is horrible and t_ _ t_ l_ _s.

   8.Is this milk f_ _ _h? It smells bad.

   9.Chocolate can be sweet or b_ t_ _r.

  1.  
  2. Pytania ogólne w czasie Future Simple.

    Pytania ogólne tworzymy stawiające na początku ‘Will’ przed osobą

    Will you have lunch at school? / czy będziesz jadł lunch w szkole? /

     Krótkie odpowiedzi  ‘Yes ,I will’  lub ‘No, I won’t

 3.Pytania szczegółowe  w czasie Future Simple

  Tworząc pytania szczegółowe dodajemy przed ‘will” What?, ‘Where?’ ‘When’? ‘What  

    time?’

  What will you have for luch at school? / Co będziesz jadł na lunch w szkole?/

  Where will you have lunch ?  / Gdzie będziesz jadł lunch/

  When will you have lunch?   / Kiedy bedziesz jadł lunch/

  What time will you have lunch ?/ O której godzinie będziesz jadł lunch?/

4.Zrób w Zeszycie Ćwiczeń s. 57 następujące ćwiczenia : 3,4,5,6

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2020-04-05 20:00:50
Ilość wyświetleń: 320

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej