Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

7 kwietnia Temat: Jaki? Jaka? Jakie

Dzisiaj:

  • dowiesz się, co to jest przymiotnik,
  • na jakie pytania odpowiada przymiotnik,
  • poćwiczysz pisanie,
  • utrwalisz dodawanie i odejmowanie w zakresie 100.

Lekcja 1

Zapamiętaj!

Przymiotniki to wyrazy, które określają cechy osób, zwierząt, roślin i rzeczy.

Odpowiadają na pytania: jaki? jaka? jakie?

np. : kot jakiczarny

         książka jaka?  ciekawa

         dziecko jakie?  wesołe

 

Aby lepiej zrozumieć obejrzyj film. Najpierw przypomnisz sobie co to jest rzeczownik i czasownik, a na końcu przymiotnik.

Film- części mowy

Spróbuj wykonać zadanie 2 ze str. 50 i zadanie 3 ze str. 51 w ćwiczeniach "Piszę"

 

Lekcja 2

Poćwicz liczenie w zakresie 100:

wykonaj zadanie 3 i 4 ze str. 57 w ćwiczeniach "Liczę"

 

 

                                                                                                                         

                                    gify teatr

Dla uczestników kółka teatralnego i wszystkich chętnych:                                                                                                                                            

Proponuję zabawę: "Jak  powiedziałby to..."

wypowiedz słowa "wlazł kotek na płotek i mruga" jako:                                             

  • kotek,
  • papuga,
  • słoń,
  • kurczaczek
  • olbrzym
  • myszka
  • ..... może masz jeszcze inny pomysł?

 

Data dodania: 2020-04-06 15:44:44
Data edycji: 2020-04-06 17:54:52
Ilość wyświetleń: 459

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej