Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

Zadania na 08.06 i 09.06. - Temat: Ulubione zabawki dzieci.

Na zajęciach:   

  • Obejrzysz ilustracje przedstawiające zabawki.
  • Wykonasz działania w zakresie 19.
  • Wskażesz liczby od największej do najmniejszej.
  • Przypomnisz sobie monety- obliczenia pieniężne.
  • Wykonasz działania matematyczne przy użyciu liczydła.
  • Wykonasz ćwiczenia ruchowe.
  • Przypomnisz sobie znak równości, większości i mniejszości w zakresie 20.
  • Zaśpiewasz piosenkę „Mam przyjaciela”.

 

  1. Wykonaj zadania w e-podręczniku (ikona zboże, samochód)

https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_LATO_1_4_32_156_p1

 

  • Obejrzyj ilustrację i posłuchaj zdań.
  • Posłuchaj, jak nasi znajomi opisują swoje zabawki. Wskazują zabawkę i jej właściciela (naciśnij strzałkę, aby przejść do kolejnej planszy).
  • Obejrzyj planszę.
  • Przeciągnij do pętli lub z pętli tyle jednakowych elementów, aby powstało ich w niej 19 (naciśnij strzałkę).
  • Wskazuj kropki odpowiadające liczbom w kolejności od największej do najmniejszej (naciśnij strzałkę).

 

  1. Czas na krótką bajkę. Myszka w paski wytłumaczy Wam, co to są pieniądze.

 

  1. Dla przypomnienia: 

TO SĄ MONETY 

TO SĄ BANKNOTY

 

  1. Wykonaj zadania na stronie 60 i 61 w ćwiczeniu matematycznym. Pomiń zadanie 1 (nagranie).

Proszę wyślij mi to zadanie do sprawdzenia.

Pamiętaj, że możesz skorzystać z liczydła.            

 

  1. A teraz mam dla Ciebie zabawy z dźwiękiem. Co słyszysz? Posłuchaj uważnie!

 

  1. Przypomnij sobie znak większości i mniejszości. Obejrzyj filmik przed rozpoczęciem zadania.

 

A teraz wykonaj krótkie zadanie.

https://szaloneliczby.pl/znak-wiekszosci-i-mniejszosci-do-20/

 

  1. Czas na zajęcia ruchowe.   

Spróbuj namówić swoich rodziców lub rodzeństwo, aby dołączyli do zabawy razem z Tobą!

Zachowaj ostrożność podczas wykonywania zadań.

 

 

  1. Poznaj nową piosenkę „Mam przyjaciela”. A Ty masz swojego przyjaciela? 

 

9. Zajęcia plastyczne:

Narysuj swojego najlepszego kolegę lub przyjaciela. Może to być dziecko, osoba dorosła badź zwierzę.

Zastanów się co to znaczy mieć przyjaciela?

Jakie cechy ma przyjaciel i czy jest nam potrzebny? Co można robić z przyjacielem? 

A teraz czas na pracę plastyczną pt. "Mój przyjaciel". Sam wybierz w jaki sposób wykonasz te pracę. Wyślij mi ją do 15.06. i podpisz kto na niej jest. 

 

 

WIERZĘ, ŻE SOBIE ŚWIETNIE PORADZILIŚCIE Z WYKONANIEM WSZYSTKICH ZADAŃ !

 

Data dodania: 2020-06-07 16:44:53
Data edycji: 2020-06-07 17:13:09
Ilość wyświetleń: 530

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej