Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

Zadania na 15.04. - Temat: Układamy zaklęcia.

                                                               Bajka o elfach i leśnych ludkach - jak nie bać się krytyki - Nie ...

Na dzisiejszych zajęciach:

  • Przypomnisz sobie jak poprawnie piszemy wyrazy z „ó” i dopasujesz je zgodnie z wymianą ó na o.
  • Przeniesiesz się w świat magii i posłuchasz magicznych zaklęć.
  • Utrwalisz działania matematyczne, w których występuje liczba 9.

 

  1. Wykonaj zadania z e-podręcznika (ikona ptak, a potem samochód).
  • Połącz liniami wyrazy w pary tak, aby ó wymieniało się na o.
  • Posłuchaj początków zaklęć.
  • Policz elementy do 9.
  • Połącz z liczbą 9 te pętle, w których jest po 9 elementów.
  • Zapisz po śladach i samodzielnie cyfrę 9.

(https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_WIOSNA_1_3_26_130_p1

 

  1. Przepisz do zeszytu polonistycznego wyrazy z epodrecznika (zadanie 2), które zawierają literę „ó”.
  2. Posłuchaj piosenki „Koła samochodu”. Może spróbujesz zaśpiewać?
  3. Spróbuj swoich sił w matematycznym domino. Poćwicz dodawanie- wskaż sumę oczek na klocku domino. Zaznacz poprawną odpowiedź na zielonych kwadratach. Graj jedną lub więcej rund. POWODZENIA!

https://www.gry-matematyczne.pl/matematyczne-domino-dodawanie.html

  1. Nie może zabraknąć bajki na dobranoc- niech będzie ona wstępem do naszych kolejnych lekcji. Poznaj dziwne przygody Koziołka Matołka. https://www.youtube.com/watch?v=2l3swTSo1_I

 

ŻYCZĘ CI MIŁEJ PRACY! 

Data dodania: 2020-04-14 20:26:48
Ilość wyświetleń: 558

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej