Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

Zadania na 15.06.2020 r. Temat zajęć: Dzięki klasie pierwszej wiele wiem.

AKTUALNOŚCI 2019/2020 | MIEJSKIE PRZEDSZKOLE Nr 27 OKRĄGLACZEK w Jeleniej  Górze

Na dzisiejszych zajęciach:      

 

  • Poczytasz wskazując odpowiednie dymki.
  • Obejrzysz zdjęcia.
  • Zaznaczysz prawidłowe odpowiedzi.
  • Rozwiążesz zadania matematyczne.
  • Poćwiczysz odczytywanie godzin.
  • Poćwiczysz i rozgrzejesz swoje ciało.

 

  1. Wykonaj zadania z e-podręcznika (ikona lody, balon)

https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_LATO_1_4_33_159_p1

 

  • Wskazuj dymki i czytaj zamieszczone w nich teksty.
  • Obejrzyj zdjęcia. Przypomnij sobie różne sytuacje z pierwszej klasy ;))
  • Wskazuj odpowiednie odpowiedzi na pytania.
  • Rozwiąż zadanie. Pamiętaj o wpisywaniu jednostek długości.

 

2. Obejrzyj krótki filmik o historii zegara.

 

 

3. Zobacz filmik o nauce zegara. Jak odczytujemy godziny.

 

 

4. Czas na zadania matematyczne w ćwiczeniach str. 62 i 63  

 

5. Codziennie mówi się do nas, że aktywność fizyczna jest bardzo ważna, ale dlaczego…?

Sam zobacz !!!

 

 

6. To już jak to wszystko wiemy, czas poćwiczyć dla zdrowia ;)))

 

 

7. Poćwicz zadania z zegarem.

 

https://www.matzoo.pl/klasa1/ktora-godzina_6_344

 

 

Wiem, że jest ciepło na dworze i nic się nie chce…w pełni zasłużyliście na pójście na dwór i odrobinę relaksu.

Jeszcze trochę i będą wakacje, dacie radę !!!

 

Data dodania: 2020-06-14 18:38:26
Ilość wyświetleń: 458

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej