Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

Zadania na 26.03. - Temat: Przedwiośnie

Na lekcjach w dniu dzisiejszym:

  • Posłuchasz wyrazy i i przeczytasz je samodzielnie, a potem podpiszesz nimi obrazki. Bądź uważny.
  • Przypomnisz sobie jak poprawnie piszemy cyfrę 8 i poćwiczysz jej pisanie w zeszycie do matematyki. Pisz w dobrym kierunku i nie spiesz się.
  • Utworzysz 10 -film przypomni ci jak to się robi, a potem wykonasz samodzielnie zadania. Zobaczysz, że to nic trudnego.
  1. Posłuchaj tekst z e- podręcznika https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_WIOSNA_1_3_22_112_p1
  2. Kliknij na strzałkę z prawej strony i wykonaj po kolei zadania.
  • Posłuchaj wyrazów i przeczytaj je samodzielnie.
  • Podpisz obrazki wyrazami.
  • Przypomnij sobie jak piszemy poprawnie cyfre 8 i napisz ją najstaranniej.
  • A teraz w zeszytach do matematyki napisz jedną linijkę cyfry 8. 
  1. Poćwicz liczenie -  https://www.youtube.com/watch?v=yEWmp54ogwk
  2. Tworzenie 10. obejrzyj dwa filmiki - https://pl.khanacademy.org/math/early-math/cc-early-math-add-sub-basics/cc-early-math-make-10/v/getting-to-10-by-filling-boxes?modal=1
  3. A teraz wykonaj ćwiczenia - https://pl.khanacademy.org/math/early-math/cc-early-math-add-sub-basics/cc-early-math-make-10/e/making-ten?modal=1
  4. Na koniec trochę magii. obejrzyj bajkę - https://www.youtube.com/watch?v=wckLjtsCHvk
  5. Jeśli bedziesz się nudził, może wykleisz Reksia z plasteliny lub narysujesz go. Powodzenia.
Data dodania: 2020-03-24 19:49:04
Data edycji: 2020-03-26 15:20:42
Ilość wyświetleń: 667

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej