Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset
Godło

Zadania na 27.04. i 28.04. Temat zaplanowany jest na 2 dni. Poproś rodzica, żeby pomógł ci wybrać zadania na każdy dzień. Temat: Tęcza.

W poprzednim tygodniu mieliście bardzo dużo zadań. Dlatego postawnowiłam, że ten temat będzie rozłożony na dwa dni - zdecydujcie z rodzicami co zrobicie dzisiaj a co zostawicie sobie na jutro ;)) Muszę Wam sie do czegoś przyznać, bardzo, ale to bardzo stęskniłam sie za Wami ;)) Za waszymi uśmiechami, za naszymi lekcjami za Waszym gadulstwem ;))) Wiem to , że przejdziemy ten trudny czas Razem i Razem damy radę. Chciałabym Wam podziękować, że tak pięknie pracujecie, widzę jak robicie postępy...Jestem z Was dumna. Chciałabym również bardzo podziękować Waszym rodzicom, którzy pomimo swoich obowiazków bardzo Wam pomagają i wspierają. Wiem, że dla Waszych rodziców to również ciężki czas, a mimo to znajdują w sobie siłę i Wam ją przekazują. Pamiętajcie, że możecie na mnie liczyć. W razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie. Zawsze będę sie starała Wam pomóc. Pozdrawiam Was bardzo mocno. 

Pamiętajcie, że jesteście Super Uczniami z I a.

 

 

 

    tecza-ruchomy-obrazek-0037

 

Na dzisiejszych zajeciach:     

  • Poznasz zjawisko tęczy i dowiesz się jak ona powstaje.
  • Zatańczysz taniec z instruktorem.
  • Poćwiczysz odejmowanie do 20.
  • Zaśpiewasz piosenkę „Tęcza cza cza cza”.
  • Poznasz łatwy sposób na zapamiętanie kolorów tęczy.
  • Wykonasz pracę plastyczną.
  • Posłuchasz bajki pt. „Tęczowy domek ślimaka”.

 

  1. Wykonaj zadania w e – podręczniku (ikona pisanka i miś)

https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_WIOSNA_1_3_27_136_p1

  • Wysłuchaj opowiadania pt. „Balonowa tęcza”
  • Posłuchaj wiersz pt. „Most na ścianie”.
  • A teraz przeczytaj ten wiersz samodzielnie. Możesz to czytanie zapisać w dzienniczku czytania.
  • Pozostałe ćwiczenia w e - podręczniku są nieobowiązkowe.
  1. Odpoczynek – poruszaj się 

 

  1. Wykonaj teraz zadania w ćwiczeniach matematycznych na s. 40-41.  

Objaśnienie do zadań:

Na poprzedniej lekcji dopełnialiśmy do 10. Dzisiaj będziemy odbierać, żeby zostawało nam 10.

z. 3 s. 40

np. 17-7-3=10-3=7

        15-5-2=10-2=8

Teraz spróbuj w taki sposób samodzielnie.

  z. 4 s. 40      

16-6-?=6 czyli  16-6=10   10-?=6   czyli 10-4=6

więc przykład powinien być rozwiązany tak: 16-6-4=6

18-8-?=9 czyli 18-8=10    10-?=9   czyli 10-1=9

więc przykład powinien być rozwiązany tak: 18-8-1=9

Kolejne przykłady wykonaj samodzielnie.

 

  1. Posłuchaj piosenkę pt. „Tęcza, tęcza, cza cza cza”

  1. A teraz spróbuj zaśpiewać z filmikiem.
  2. Zanim narysujesz lub namalujesz tęczę, posłuchaj sposobu zapamiętania kolejności występujących w niej kolorów. https://www.youtube.com/watch?v=p9CtXbMSjv0
  3. A teraz czas na plastykę. Wykonaj ilustrację na której będzie tęcza. Możesz też wykonać z pomocą rodzica trochę trudniejszą pracę. https://www.youtube.com/watch?v=fOVx0T-f-zM

       Sam zdecyduj, co wolisz zrobić? Jeśli chcesz, to wyślij mi zdjęcie swojego dzieła. 

  1. A teraz ciekawostka. Posłuchaj: https://www.youtube.com/watch?v=qigLVHVd5j0
  2. Po wykonaniu zadań pora na odpoczynek.

        Posłuchaj przed snem bajkę pt.”Tęczowy domek ślimaka”.

        https://vod.tvp.pl/video/czytanie-przed-spaniem,teczowy-domek-slimaka,25250567

                                                                                              Miłych snów!!!

 

                                                                                                 slimak-ruchomy-obrazek-0014

Data dodania: 2020-04-27 00:11:29
Ilość wyświetleń: 576

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej